سرویس: اجتماعی
کد خبر: 17248
|
12:33 - 1394/08/12
نسخه چاپی

گزارش ایلام بیدار از دغدغه های مردمی محله جانبازان/

وقتی مسکن مهر "سیل بند" شهروندان ایلامی می شود + فیلم و عکس

وقتی مسکن مهر "سیل بند" شهروندان ایلامی می شود + فیلم و عکس
عدم احداث سیل بند مناسب در پشت مناطق مسکن مهرنشین محله جانبازان ایلام باعث شده تا نقش سیل بند را برای شهروندان ایلامی اجرا کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعیایلام بیداردر ادامه سلسله گزارشات از مشکلات مردمی اما اهالی مسکن مهرنشین شهر ایلام مشکلاتشان تمامی ندارد و ساکنان مستقر در این واحدها خواستار رسیدگی عاجلانه به عواقب مربوط به سیل هستند.

بیان دغدغه های ساکنان این واحدها در حالی است که با گذشت چندین روز از وقوع سیل اما هنوز خودروهای آنان با انبوهی از گل و لای مدفون شده اند.

علیرغم کمک ها اما وضعیت ناجور تردد در این مسیر همچنان پابرجاست، اهالی این منطقه در گفتگو با خبرنگارایلام بیداربا بیان این مشکلات خواهان بهبود مسیر برای رفت و امد هستند تا فرزندانشان با خیال راحت به مدارس رجوع کنند.

یکی از اهالی این منطقه گفت: سیل اخیر به خاطر حجم آورده رودخانه ای که داشته و قطع مسیر سیل بند باعث شده تا این آورده ها به داخل مسکن مهر ورود پیدا کند و باعث به وجود آمدن چنین مشکلاتی گردد.

عبدلی اظهار کرد: مسکن مهر در واقع به نوعی مانع از ورود سیلاب خطرناک به شهر شده که باید برای این مهم تدبیری صورت گیرد تا برای سیلاب های احتمالی بعدی چنین اتفاقی صورت نگیرد.

این شهروند ایلامی واکنش دستگاه های مربوطه به حل این موضوع را ضعیف عنوان کرد و افزود: اقداماتی که هم اکنون صورت می گیرد موقت است که دردی را دوا نمی کند.

وی ادامه داد: سیل بندهایی که برای مسکن مهر ساخته نشده باعث به وجود آمدن خساراتی برای مردم این مناطق شده که باید رسیدگی شوند اگر چه سیل بندهایی در دیگر مناطق احداث شده اما آن سیل بندها نیز سنگی است و از استحکام کافی برای چنین روزهایی برخوردار نیستند.

عبدلی بیان کرد: آب شستگی باعث شده که پای سیل بندها خالی شود و با نخاله های ان ریزش پیدا کند تا جایی که مسدود شوند لذا بایستی این سیل بنده بازبینی شوند.

این شهروند ایلامی خاطرنشان کرد: علاوه بر این ریختن نخاله ها در پشت مسکن مهر نیز باعث بدتر شدن این شرایط شده که نیازمند پیگیری است و مسئولان باید به سرشاخه ها توجه بیشتری نشان دهند.

فیلم مشکلات اهالی مسکن مهرنشین محله جانبازان شهر ایلام را در زیر ببینید.

 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد