سرویس: اجتماعی
کد خبر: 17173
|
08:21 - 1394/08/09
نسخه چاپی

با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر سیروان/

یک خانواده گرفتار در سیل سیروان نجات یافت

یک خانواده گرفتار در سیل سیروان نجات یافت
امدادگران جمعیت هلال احمر سیروان یک خانواده گرفتار در مسیر روستای چم روته عرب روبار را نجات دادند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیروان نوین، "رضا محمدی" رئیس جمعیت هلال احمر سیروان اظهار کرد: در پی بارندگی‌های دو روز اخیر و جاری شدن سیل در بعضی مناطق سیروان تردد در بعضی مسیرها با مشکل مواجه شده است.

وی ادامه داد: یک خودروی سواری که در حال حرکت به سمت روستای چم روته عرب رودبار بود به علت جریان شدید آب در دام سیل گرفتار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر سیروان افزود: این حادثه که صبح امروز به کشیک جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد و بلافاصله امدادگران و نجاتگران سیلاب جمعیت و یک به محل حادثه در 15 کیلومتری مرکز شهرستان اعزام شدند .

محمدی خاطرنشان کرد: امدادگران پس از ارزیابی اولیه این حادثه بلافاصله موارد مورد نیاز و برقراری ایمنی صحنه کار را بررسی کرده و پس از امدادرسانی این خانواده مذکور را به مکان امن انتقال دادند.

این مسئول همچنین از رهاسازی 6 دستگاه خودرو از گل و لای ناشی از سیلاب توسط امدادگران خبر داد و گفت: از صبح امروز 6 دستگاه خودرو که تعدادی از آنها همراه با خانواده بودند و در مسیر روستاهای عرب روبار در دام سیلاب و گل و لای افتاده بودند، رهاسازی شدند.

محمدی با اشاره به مسدود شدن راه های روستایی منتهی به عرب رودبار و قاضیخان اظهار کرد: متاسفانه بر اثر بارندگی شب گذشته و صبح امروز مسیر تردد روستاهای قاضیخان علیا و سفلی، آبزار، داربلوط، چم روته و چم شیر مسدود شده و کار امدادرسانی به این روستاها با مشکل مواجعه شده است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد