سرویس: اجتماعی
کد خبر: 17157
|
01:27 - 1394/08/08
نسخه چاپی

شهروندان ایلامی از بی توجهی مسئولان به رفع مشکلات گله مندند/

مدیریت جهادی؛ حلقه گمشده بحران در ایلام

مدیریت جهادی؛ حلقه گمشده بحران در ایلام
گلایه های مردمی از وقع سیل در ایلام در حالی است که هم اکنون اکثر خیابان های سطح شهر ایلام از گودال های متعدد آکنده شده که برای شهروندان بسیار خطرناک است.

به گزارش خبرنگار اجتماعیایلام بیدار، سامانه بارشی ایلام باعث وقوع سیل در برخی شهرستان های این استان شد و کماکان این سامانه در حال فعالیت است.

از بامداد روز گذشته میزان شدت بارش ها به اوج خود رسیده به طوری که باعث به وجود آمدن خساراتی به زیرساخت های شهری و منازل خانگی مردم شده است.

برخی مغازه های موجود در سطح شهر نیز از این مشکل در امان نماندند و جاری سیل به داخل مغازه ها آنان را با مشکلاتی مواجه ساخته است.

مردم خود دست به کار شدند

یکی از شهروندان ایلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیایلام بیدارضمن ابراز گلایه از مسئولان خواستار ورود جدی دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات مردمی شد.

وی اظهار کرد: بارندگی ها و وقوع سیل باعث ایجاد خساراتی به مغازه هایمان شده به طوری که گل و لای به داخل نیز ورود کرده است.

این شهروند ایلامی افزود: مدت 12 ساعت است که به منزل مراجعه نکرده ام و برای در امان ماندن مغازه از سیل در حال پاکسازی جدول هستم.

بی توجهی به رفع مشکلات مردمی

وی ادامه داد: در این زمینه ماشین های آتش نشانی و شهرداری علیرغم مشاهده وضعیت موجود و نیز اشاره های فراوان به عوامل شهرداری برای پاکسازی جدول اما کسی توجهی نمی کند.

متأسفانه به همراه فرزندانم در حال پاکسازی جدول هستم تا آبی که از آن بالا آمده به داخل مغازه روانه پیدا نکند؛ انتظار ما از مسئولان این است که ما را یاری کنند تا از این وضعیت رهایی یابیم.

این شهروند ایلامی بیان کرد: سندهای داخل مغازه در حالی از بین رفته که با پاکسازی جدول ها می توان مانع از بروز این گونه مشکلات شد از استاندار و فرماندار و شهردار ایلام تقاضا داریم تا بررسی مشکلات را در دستور کار خود قرار دهند.

خطر گودال های متعدد سطح شهر برای شهروندان

براساس این گزارش، گلایه های مردمی از وقع سیل در ایلام در حالی است که هم اکنون اکثر خیابان های سطح شهر ایلام از گودال های متعدد آکنده شده که برای شهروندان بسیار خطرناک است.

علاوه بر این سنگ و شن های موجود در خیایان های سطح شهر نیز باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای رانندگان وسایل نقلیه شده است.

یکی از مواردی که باید به آن تأکید داشت این است که مسئولان استان باید به صورت جهادگونه درصدد رفع مشکلات مردمی باشند که در این خصوص می توان به نقش پررنگ و جهادی سپاه و بسیج اشاره کرد که در همان آغازین لحظه های وقوع سیل دست به کار شده و هم اکنون نیز در حال خدمت رسانی به مردم هستند که باید بعنوان الگو برای سایر دستگاه های اجرایی مدنظر قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد