سرویس: استان ایلام
کد خبر: 1673
|
13:06 - 1391/12/05
نسخه چاپی

نماینده مجلس: ظرفیت های اقتصادی مناطق محروم باید بکار گرفته شود

نماینده مجلس: ظرفیت های اقتصادی مناطق محروم باید بکار گرفته شود
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های اقتصادی مناطق محروم باید به منظور شکوفایی و تحول همه جانبه، بکار گرفته شود.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از ایرنا، دکتر علی محمد احمدی روز شنبه در نشست مشورتی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با شورای برنامه ریزی استان ایلام بیان کرد: استان های محروم برای رسیدن به جایگاهی مطلوب، نیازمند سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت ها هستند.

وی ادامه داد: استان های محروم کشور بویژه استان ایلام از توانمندی ها و شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری برخوردار هستند که باید با اصلاح قوانین، ظرفیت های مناسبی را برای توسعه سرمایه گذاری در این مناطق مهیا کرد.

وی اظهار کرد: استان ایلام از حیث منابع غنی طبیعی و گردشگری ظرفیت های مناسبی دارد که می توان در بخش های گردشگری جنگ، تاریخی، مذهبی و علمی منطقه تحول ایجاد کرد.

نماینده مردم شهرستان های آبدنان، دره شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی افزود: استان ایلام همچنین در بخش کشاورزی نیز دارای دشت های عظیمی است که می توان با توسعه طرح های کشاورزی، تحولی عظیم در منطقه ایجاد کرد.

احمدی گفت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی می توانند با نگاه تیزبینانه، زمینه لازم را برای شکوفایی استعدادهای مناطق محروم فراهم کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با نگاه ویژه به بودجه مناطق محروم، زمینه مناسبی برای استفاده بهینه از ظرفیت های اقتصادی این مناطق فراهم شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب