سرویس: اجتماعی
کد خبر: 16698
|
19:57 - 1394/07/14
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری استان:

کارت ویژه ضابطین در ایلام صادر می شود

کارت ویژه ضابطین در ایلام صادر می شود
رئیس کل دادگستری ایلام از صدور کارت ضابطین در آینده ای نزدیک در ایلام خبرداد.

به گزارشایلام بیداربه نقل از پایگاه خبری پلیس، مدير کل دادگستري استان ايلام با اشاره به اينکه کارت هاي ويژه ضابطين در آينده نزديک صادر مي شود ،گفت: عمل به قانون جامعه را در مسير قانون پذيري سوق مي دهد. 

"فارس نوري" در نشست علمي تخصصي دستگاه قضايي و نيروي انتظامي اظهار داشت: نيروي انتظامي با تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري در راستاي حفظ دستاوردهاي انقلاب و پاسداري از ارزش ها تلاش مضاعف داشته و اقدامات خوبي نيز انجام داده است.
وي ، آرامش جامعه را منوط به عملکرد پليس و دستگاه قضايي دانست و گفت: رعايت قانون توسط اين دو نهاد باعث مي شود که قانون مداري در جامعه تسري پيدا کند.
اين مقام مسئول با اشاره به تصويب قانون آيين دادرسي کيفري که در تيرماه 1394 اجرايي گرديد، گفت: تغييرات جديدي که در اين قانون آمده است نيازمند مطالعه دقيق و برگزاري کلاس هاي آموزشي براي ضابطان دادگستري است.
وي با اشاره به تصويب ماده 30 قانون آيين دادرسي کيفري ،گفت: در آينده نزديک دادستان دادسراي عمومي و انقلاب استان نسبت به صدور کارت ضابطان و برگزاري کلاس هاي آموزشي اقدام مي کنند.
"فارس نوري "در پايان امنيت و آرامش استان را مرهون تلاش و زحمات مجموعه نيروي انتظامي دانست و گفت: امنيت رواني حاکم بر جامعه نشان از اعتماد مردم نسبت به پليس مي باشد.
 
انتهای پیام/س
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد