سرویس: استان ایلام
کد خبر: 1651
|
21:26 - 1391/12/02
نسخه چاپی

رئیس مجمع امور صنفی ایلام:

ایجاد بازارهای تخصصی در ایلام ضرورت دارد

ایجاد بازارهای تخصصی در ایلام ضرورت دارد
رئیس مجمع امور صنفی ایلام گفت: ایجاد بازارهای تخصصی برای مقابله با گرانفروشی و نوسانات قیمتی در ایلام ضرورت دارد.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از فارس، حجت شاکیان بعد از ظهر امروز در نشست تنظیم بازار ایلام اظهار داشت: در حال حاضر بازار مصرف ایلام زیر کنترل بازرسان امور اصناف است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده وضعیت بازار مصرف استان ایلام به طور کامل زیر کنترل و نظارت این مجمع قرار دارد.

وی افزود: اکنون انواع مواد غذایی و ... به وفور در دسترس مردم قرار داشته و هیچگونه تخلف موثری در راستای خارج شدن بازار از حالت عادی و کنترل نظارتی به وقوع نپیوسته است.

این مسئول اضافه کرد: مسئولان و کارشناسان مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان ایلام با تلاش‌های شبانه‌روزی خود زمینه بروز و بسترسازی هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی و ... را در بازار مصرف ایلام سلب کرده‌اند.

شاکیان تصریح کرد: رئیس مجمع امور اصناف ایلام گفت: این رویداد قابل قبول گوشه‌ای از توان مدیریت و توانمندی مجموعه مجمع امور اصناف ایلام است.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر نیز مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان ایلام با تلاش‌های خود به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مردم استان ایلام هستند.

شاکیان تصریح کرد: شهروندان استان ایلام می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی صنوف اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار و عدم درج قیمت با شماره تلفن‌های 3345483 و 3338333 مدیریت بازرسی و اصناف استان ایلام تماس حاصل کنند.

رئیس مجمع امور اصناف ایلام گفت: اجرای بازرسی از صنوف مختلف استان ایلام یکی از برنامه‌های تحقق یافته مجمع امور صنفی ایلام است.

وی ادامه داد: مجمع امور صنفی ایلام با ایجاد و راه‌اندازی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان ایلام گام ارزشمندی در راستای کنترل بازار مصرف از حیث احتمال بروز تخلفات اقتصادی صنفی برداشته است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد