سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16382
|
17:59 - 1394/06/26
نسخه چاپی

قهرمان رقابت های آسیایی وزنه برداری تایلند:

مدالم را به شهیدان زرگوشی و مرادحاصلی تقدیم می کنم

مدالم را به شهیدان زرگوشی و مرادحاصلی تقدیم می کنم
علی هاشمی قهرمان رقابت های آسیایی وزنه برداری تایلند گفت:دو مدالی را که چند روز پیش در مسابقات آسیایی کسب کردم به میمنت رجعت پیکر پاک دو شهید قهرمان یعنی شهید "حمید زرگوشی و شهید "لطفعلی مراد حاصلی" که سرافرازانه و بعد از 29 سال به ایلام همیشه مقاوم برگشتند تقدیم می کنم.

به گزارشایلام بیدار،علی هاشمی قهرمان رقابت های آسیایی وزنه برداری تایلند پس از بازگشت از این مسابقات در گفتگوی اختصاصی باایلام پویاگفت:از اینکه پرچم مقدس ایران اسلامی را در مسابقات آسیایی تایلند به اهتزاز درآوردم بسیار خوشحالم و شادی ملت ایران خوشایندترین احساس برای من بود.

دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی وزنه برداری اظهار کرد: قهرمانان واقعی ما کسانی بودند که در جبهه های جنگ حماسه آفریدند و به همین جهت مدالهایی که تا به حال در لیگ و مسابقات کشوری کسب کرده ام را تقدیم شهدای استان و بخش چوار می کنم و دو مدالی را که چند روز پیش در مسابقات آسیایی کسب کردم به میمنت رجعت پیکر پاک دو شهید قهرمان یعنی شهید "حمید زرگوشی و شهید "لطفعلی مراد حاصلی" که سرافرازانه و بعد از 29 سال به ایلام همیشه مقاوم برگشتند تقدیم می کنم.
وی برنامه آینده خودرا حضور مستمر در تمرینات جهت مسابقات جهانی آمریکا عنوان کرد و افزود: امیدوارم جواب اعتماد مربیان ارزنده ام را با کسب نشان طلا بدهم.
هاشمی عنوان کرد: به ایلامی بودنم افتخار می کنم و امیدوارم که بتوانم همیشه برای کشور عزیز و استان قهرمانم افتخار آفرین باشم.
لازم به ذکر است که علی هاشمی در مسابقات قهرمانی وزنه برداری آسیا که در تایلند برگزار شد توانست مدال طلای حرکت یک ضرب دسته 94 کیلوگرم و همچنین مدال برنز مجموع این دسته را از آن خود کند.
 
انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد