سرویس: سیاسی
کد خبر: 1551
|
09:31 - 1391/11/28
نسخه چاپی

حجت الاسلام لطفی:

فتنه 88 از مجلس دوم کلید خورد

فتنه 88 از مجلس دوم کلید خورد
حجت الاسلام لطفی گفت: فتنه 88 از مجلس دوم کلید خورد.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،حجت الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی فقیه  در استان و امام جمعه ایلام در جمعه کارکنان ستاد سپاه امیرالمومنین(ع) ضمن تقدیر از حضور شورانگیز مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت:حضور باشکوه و شورانگیز مردم در روز 22 بهمن نشان دهنده تجدید بیعت مجدد با آرمانهای امام،شهدا و رهبری بود.

وی ادامه داد:ملت قهرمان ایران در طول 34 سال از انقلاب اسلامی توانست بر خیلی از مشکلات  فائق بیاید و بحران ها،تحریم ها و تهدید ها را به بهترین فرصت ها تبدیل کند.

حجت الاسلام لطفی با اشاره به ایستادگی ملت در برابر تهدید های دشمنان،ملت ایران را الگوی جهانیان خطاب کرد و اضافه کرد:ملت ایران از بدو شروع انقلاب تا کنون از هیچ تلاشی برای حراست از دستاوردهای انقلاب فروگذار نبوده و همیشه گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و این ملت شایسته تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به توطئه های شکل گرفته بر علیه نظام ایران اسلامی تصریح کرد:مردم ما در دو جبهه توطئه های خارجی و داخلی در برابر استکبارجهانی و جریانات نفاق در داخل کشور مقتدرانه ایستادگی کرده است.

امام جمعه ایلام ادامه داد:جبهه داخلی نفاق در این بین همگام با استکبار جهانی از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب فروگذار نبوده  و این افراد عقده های درونی خویش از امام را به صورت فتنه های گوناگون پیاده کردند.

وی شکل گیری فتنه 88 را از مجلس دوم دانست و تصریح کرد:کسانی که در مجلس دوم نتوانستند به آمال و آرزوهای خود برسند و به نوعی هم رهبر شوند،هم رئیس جمهور فتنه 88 را کلید زدند.

حجت الاسلام لطفی تصریح کرد:البته باز هم حمایت مردم و گوش به فرمان رهبر بودن، تمامی توطئه های فتنه گران  را نقش بر آب کرد و این حضور نشان دهنده اعتماد متقابل مردم و رهبری است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده وجود جریانات فتنه گر و انحرافی را نوعی فتنه بر علیه نظام ارزیابی کرد و گفت:این دو جریان اکنون به هم پیوسته اند تا فتنه جدیدی را با نام امام زمان(عج) شکل دهند و مردم باید بدانند هر کسی که نام امام زمان(عج) را بیاورد ولی ولایت فقیه را قبول نداشته باشد دروغگوست.

حجت الاسلام لطفی در پایان اضافه کرد:مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بار دیگر نشان خواهند داد که به عهدی که با امام و رهبری و شهدا بسته اند پایبند هستند. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد