سرویس: اقتصادی
کد خبر: 1532
|
09:45 - 1391/11/26
نسخه چاپی

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) خبرداد :

اشتغالزایی 890 نفر در ملکشاهی با اعتبارات صندوق مهر امام رضا(ع)

اشتغالزایی 890 نفر در ملکشاهی با اعتبارات صندوق مهر امام رضا(ع)
مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان ایلام گفت:890 نفر در ملکشاهی با اعتبارات این صندوق صاحب شغل شدند.

به گزارش ایلام فردا،یاسمی صبح مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان در بازدید از طرحهای اجرایی صندوق مهرامام  رضا (ع) در شهرستان ملکشاهی گفت :تمام تلاش ما براینست کسانی که استعداد و توانایی و اندیشه و همت دارند اما منابعی ندارد، آنها را حمایت و زمینه اشتغال آنها رادر اجتماع فراهم اوریم که چرخه اقتصاد با اهنگ رشد بیشتری حرکت کند .

وی در خصوص شرایط پرداخت تسهلات قرض الحسنه اشتغال گفت : طر ح ها باید دارای توجیه اقتصادی فنی و مالی باشند و متقاضی مدرک و مهارت متناسب با طرح پیشنهادی خود را داشته باشد .

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) استان ایلام گفت :از پرونده های ارجاعی شهرستان ملکشاهی به صندوق در سال 88تا کنون 890نفر با اعتباری با لغ بر  61میلیارد ریال  در این شهرستان مشغول بکار شدند.

یاسمی با اشاره به پراکندگی پرداخت تسیهلات در مناطق شهری و روستایی اظهار داشت :رویکرد این صندوق ایجاد اشتغال در مناطق محروم بوده است چرا که اشتغال جوانان در کانون اهتمام دولت است

 وی با ابراز خردسندی از  استقبال زنان توانمند در جذب تسهیلات کارآفرینی  افزود :  ارزیابی مناسب این خدمات  نشان از توانمندی این قشر فعال  جامعه است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد