سرویس: استان ایلام
کد خبر: 1492
|
18:06 - 1391/11/22
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه و استاندار از حضور گسترده مردم ایلام قدردانی کردند

نماینده ولی فقیه و استاندار از حضور گسترده مردم ایلام قدردانی کردند
بدنبال حضور گسترده و بی نظیر مردم استان در راهپیمایی ملی 22 بهمن نماینده ولی فقیه در استان و استاندار با صدور و انتشار پیامی فوری از مردم آگاه ایلام قدردانی کردند.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از ایرنا، متن پیام آیت الله لطفی ایلامی و مهندس عباس زاده به این شرح است: ˈدوستان و دشمنان ملت بزرگ ایران بدانند که این ملت راه خود را شناخته و تصمیم خود را برای رسیدن به قله سعادت بشری گرفته است و هر مانعی را از سر راه خود بر خواهد داشت.ˈ (مقام معظم رهبری)

ˈحضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و آرمان های بلند امام (ره) و شهدا و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب و نشانه بصیرت و هوشیاری شما مردم شریف و همیشه در صحنه است.

حضور و اتحاد و انسجام مردم عزیز این واقعیت را اثبات کرد که تهدیدات خارجی، توطئه ها و تحریم های نظام سلطه هرگز نخواهد توانست در دلدادگی شما به آرمان های بزرگ انقلاب رخنه ای ایجاد کند.

به یقین ثابت کردید در هر جاو هر زمانی که حیثیت اسلام و انقلاب در میان باشد استوارتر از همیشه یکدل و یکپارچه در صحنه های اصلی حاضر خواهید شد.

بی شک امروز یک بار دیگر هم زمان با موج خروشان و انقلابی ملت سرافراز ایران به یاوه گویان و دشمنان اسلام و انقلاب پاسخ محکمی دادید و برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان ایثارگر و شهید پرور افزودید.

آفرین باد بر شما که با ادامه راه شهیدانتان عزت و عظمت ایران اسلامی را بدرستی به نمایش گذاشتد.

به پاس این حضور و شعور از همه اقشار مختلف مردم در مرکز استان و شهرستان ها قدردانی و تشکر کرده و از خداوند منان برای این مردم انقلابی و همیشه در صحنه، پیروزی و سعادت دنیا و آخرت مسالت می نماییم

به اعتقاد کارشناسان سیاسی و اجتماعی استان، راهپیمایی 22 بهمن امسال از حیث مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم بی سابقه بوده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد