سرویس: سیاسی
کد خبر: 1481
|
11:55 - 1391/11/22
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

دشمن به دنبال جدایی مردم از ولایت است

دشمن به دنبال جدایی مردم از ولایت است
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: دشمن به دنبال جدایی مردم از ولایت است.

به گزارش ایلام فردا،حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهر ایلام گفت:انقلاب اسلامی از بدو شروع و درست پس از یک روز از پیروزی، یعنی در 23 بهمن سال 57 مورد حمله و توطئه های مختلف دشمن قرار گرفت.

وی ادامه داد:اغتشاش در کردستان و انجام توطئه های مختلف ازجمله طرح کودتا،ترور شخصیتها و هشت سال جنگ تحمیلی برخی از توطئه های دشمن بود.

حجت الاسلام شیرازی اضافه کرد:امروز هم دشمن با تحریم و جنگ نرم برای اینکه این ملت را از پای درآورد و جمهوری اسلامی ایران را بشکند توطئه می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در ادامه افزود:ملت ایران با توکل به خدا و در عصر امام با تبعیت از امام و بعد از آن با پیروی از مقام معظم رهبری در صحنه ماند و این انقلاب را 34 ساله کرد.

وی تصریح کرد: حضور امروز مردم در شهر ایلام و در سراسر کشور یک بار دیگر نشان داد که ملت ایران پای این انقلاب ایستاده است.

حجت الاسلام شیرازی بیان کرد:این حضور مردم یک پیام کامل و روشن و شفاف برای استکبار دارد و آن هم این است که این ملت از نسل اول،دوم،سوم و چهارم انقلاب پای انقلاب و ولایت فقیه ایستاده اند و از ولایت جدا نمی شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با اشاره به درخواست مذاکره آمریکا گفت:آنها هرسال تهدید می کنند که ملت ایران را در تنگنا قرار دهیم و با فشار تحریم و گران شدن قیمت ها فشار را بر مردم زیاد کنیم و انقلاب را بشکنیم؛طرح آمریکا و استکبار همین است که با تشدید تحریم ها فشار اقتصادی را به اغتشاش سیاسی تبدیل کنند.

وی ادامه داد:استکبار به دنبال تشدید فشارها ،زمینه مذاکره را تبلیغ می کند ،البته این طرح در سال 88 هم اجرا شد و رییس جمهور آمریکا در پیام نوروزی خود اعلام کرد که آمادگی مذاکره را دارد؛اما ملت ایران در انتخابات 88 نشان داد که تابع ولایت و حامی ولایت است.

حجت الاسلام شیرازی افزود:بعد از فتنه 88 ملت ایران فهمید که گردانندگان و عوامل پشت صحنه در صدد هستند که به ایران ضربه بزنند و البته نتیجه این شد که ملت ایران برای دفاع از ارزشها و دستاوردها در صحنه ماند و توطئه دشمن را خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به توطئه دشمن در سال 88 افزود:طرح دشمن در سال 88 جدایی خواص از مردم بود و امروز طرح دشمن جدایی مردم از ولایت است.

حجت الاسلام شیرازی بیان کرد:ملت ایران امروز برای لبیک به ولایت که در نوزدهم بهمن ماه این ملت را به راهپیمایی دعوت کردند،یکبار دیگر نشان داد که دشمن نمی تواند بر این ملت ضربه بزند چرا که مردم ما بصیر و ولایت مدار هستند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد