سرویس: سیاسی
کد خبر: 14778
|
11:06 - 1394/03/28
نسخه چاپی

توهین روزنامه اصلاح طلب و حامی دولت نسبت به شهدای غواص

توهین روزنامه اصلاح طلب و حامی دولت نسبت به شهدای غواص
آرمان در کاریکاتوری، شهدای غواص را به صورت عریان با بال هایی مانند بال کرکس و دستانی که در حال پوشاندن عورت هستند و در حال عروج به آسمان نشان دهده شده، کشیده است. عریان کردن چهره های مقدس در هنر تجسمی، اقدامی شیطانی است که از دوران رنسانس باب شده است.

یک روزنامه حامی خاندان رفسنجانی در تازه ترین افتضاح اخلاقی خود، با انتشار طرحی، به ساحت مطهر شهدای غواص کشورمان که روز سه شنبه تشییع شدند، توهین کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلام بیدار، روزنامه آرمان در شماره 2780 روز چهارشنبه 27 خردادماه 94، در ستون "کارتون" خود که همه روزه در صفحه آخر این روزنامه منتشر می شود، طرحی گستاخانه و توهین آمیز نسبت به شهدای بزرگوار و مظلوم غواص کشورمان را چاپ کرد.

براساس این گزارش، در این طرح، غواصان بزرگوار و شهید کشورمان با بدنی برهنه به تصویر کشیده شدند به نحوی که در همان نگاه نخست، نوعی قبح زدایی از ساحت شهدا و توهین به آنان به ذهن مخاطب منتقل می شود.

گفتنی است تجسمی کردن تصاویر و طرح ها، به هنر غربی معروف است که در آن، انواع ابتذال اخلاقی بدین شکل به تصویر کشیده می شود و الگوبرداری از آن در روزنامه ای که در جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود، آن هم درباره عزیزترین دردانه های این کشور، جای تاسف و نگرانی دارد.

با عرض پوزش از مخاطبان گرانقدر، به جهت اطلاع عموم مردم از عقده گشایی روزنامه حامی خاندان رفسنجانی از شهدا و حماسه تاریخی امت در تشییع بی سابقه 270 شهید مظلوم، و نیز، جهت آگاهی مسئولان ذیربط جهت برخورد مقتضی نسبت به توهین بی شرمانه این روزنامه، این طرح بازنشر داده می شود.

به نظر می رسد حضور به موقع شهدای گرانقدر و غواص و تشییع تاریخی آنان توسط امت بیدار و بابصیرت کشورمان که با شعارها و دستنوشته های صریح، نسبت به مسایل روز کشور به ویژه موضوع مذاکرات پرحرف و حدیث هسته ای همراه شده بود، موجب عصبانیت طیف تندرو خاصی شده است.

 سال گذشته بود که این روزنامه زنجیره ای با توهین به جبهه مقاوت کاریکاتور عجیبی را به چاپ رساند در این کاریکاتور در یک سوی میز پینگ‌پنگ فردی با پیراهن رژیم صهیونیستی (پیراهنی مرکب از رنگهای سفید و آبی، پرچم

رژیم اشغالگر قدس) و در سوی دیگر فردی با پیراهن قرمز و سرآستین‌های سفید به چشم می‌خورند که بمبی را با راکت‌های تنیس به‌سمت یکدیگر پرتاب می‌کنند. در این میان نیز نمادی از مردم فلسطین (خانواده‌ای که مادر

خانواده روسری‌ای از چفیه فلسطینی به سر داشته و کودکان خود را در آغوش کشیده) به‌جای تور میز پینگ‌پنگ قرار دارد و در نهایت بمب‌های شلیک شده از سوی دو طرف نبرد در سرزمین‌های اشغالی روی سر مردم مظلوم

فلسطین فرود آمده آنها را هدف قرار می‌دهد.

 

منبع:دانا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد