سرویس: بین الملل
کد خبر: 1475
|
18:09 - 1391/11/21
نسخه چاپی

فشار و تهدید شبکه من وتو، شبکه رها را وادار به تکذیب کرد/عکس و سند

فشار و تهدید شبکه من وتو، شبکه رها را وادار به تکذیب کرد/عکس و سند
شبکه رها تحت فشار شبکه من و تو از سوی دولت انگلیس گزارش خود در خصوص عملکرد شبکه من وتو را که با رویکرد تخریب این شبکه پخش شده بود، تکذیب کرد.

 

شبکه تلویزیونی رها پس از انتشار خبر مربوط به افشاگری این شبکه علیه شبکه من و تو به این خبر واکنش نشان داده و در فیس بوک خود این خبر را تکذیب کرد.

چندی پیش شبکه رها به مناسبت دومین سال تاسیس شبکه من وتو گزارشی از عملکرد این شبکه پخش کرد.

در این گزارش شبکه رها به صورت غیر مستقیم به نقاط ضعف شبکه من وتو اشاره کرده و درادامه  با پرداختن به موضوع همجنسگرایی عوامل شبکه من و تو این گزارش را به پایان برد.

این گزارش که با قصد تخریب شبکه من وتو از سوی شبکه رها پخش شده بود به گفته منتقدان به دلیل تخریب این شبکه توسط مجری همجنسگرای شبکه من وتو "رها اعتمادی" در بین محافل سیاسی اپوزسیون لندن نشین صورت گرفته است.

شبکه رها تحت فشار شبکه من و تو از سوی دولت انگلیس گزارش خود در خصوص عملکرد شبکه من وتو را که با رویکرد تخریب این شبکه پخش شده بود، تکذیب کرد

شبکه رها به تازگی تاسیس شده است و هم اکنون نقش کودک نابالغ را در بین شبکه های ماهواره ای لندن نشین بازی می کند و از سابقه بسیار کمتری نسبت به شبکه من وتو برخورد دار است. از سوی دیگر وابستگی کامل شبکه من و تو به دولت انگلیس شبکه رها را ناچار به تکذیب  گزارشی می کند که از  این شبکه پخش شده است چرا که تهدید های شبکه من وتو بقای این شبکه را به خطر می اندازد.

گفتنی است شبکه من وتو که به نوعی شبکه دولت انگلیس و با هدف تخریب ایران راه اندازی شده است این موضوع را پیگری حقوقی کرده و برای تکذیب این خبر به شبکه رها هشدار داده است.

پس از فشار های وارده از سوی شبکه من و تو و دولت انگلیس به شبکه رها در خصوص پخش گزارش عملکرد شبکه من وتو مسئولین شبکه رها چند روز پیش در فیس بوک رسمی خود گزارش پخش شده در مورد من وتو را تکذیب کرده و در مورد خبر جام نیوز این چنین نوشته است:" برخى از سايت هاى نزديك به نهادهاى امنيتى و نظامى جمهورى اسلامى روز پانزدهم بهمن ماه جارى با انتشار گزارشى ادعا كرده اند كه تلويزيون رها، به تازگى برنامه اى عليه شبكه تلويزيونى «من و تو» پخش كرده است
اين گزارش، اشاره اى آميخته با تحريف و دروغ به برنامه اى است كه ماهها پيش پخش شده است؛ تلويزيون رها، بر مراعات اخلاق حرفه اى و قدرشناسى از همكاران ديگر شبكه ها تأكيد مى كند و تنها معيار موفقيت هر رسانه را رضايت مخاطبان آن مى داند".  

فشار و تهدید شبکه من وتو، شبکه رها را وادار به تکذیب کرد

 

این متن در حالی در فیس بوک رسمی شبکه رها در خصوص سایت جام نیوز درج شده است که علی اصغر رمضان پور مدیر سابق این شبکه در پاسخ به سوال یکی از مخاطبان شبکه رها در خصوص اخبار جام نیوز، اخبار سایت جام را اخباری دقیق توصیف کرده است.

فشار و تهدید شبکه من وتو، شبکه رها را وادار به تکذیب کرد

 

 

 

منبع:جام نیوز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد