سرویس: استان ایلام
کد خبر: 1473
|
18:00 - 1391/11/21
نسخه چاپی

«لبیک یا خامنه‌ای» ملت ایران دشمنان را می‌ترساند

«لبیک یا خامنه‌ای» ملت ایران دشمنان را می‌ترساند
سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن بیانیه‌ای صادر کرد: «لبیک یا خامنه‌ای» ملت ایران دشمنان را می‌ترساند.

 

 

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از فارس، در بخشی از این بیانیه آمده است: نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران با نفس قدسی و ملکوتی امام خمینی (ره) شکوفا شد.

این بیانیه اضافه می‌کند: نظامی که ثمره مجاهدت پیامبران الهی و به بارنشسته از هدایت‌ها و حمایت‌های ائمه معصومین (ع) و شهداست.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: نظامی که ویژگی بارز و هویدای آن اسلامیت آن است؛ اسلامیتی که در نزد خداوند متعال، برتر از تمامی ارزش‌هاست.

این بیانیه اضافه می‌کند: اکنون که سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به نظاره نشسته‌ایم؛ حکومتی را مشاهده می‌کنیم که در جهان دارای برترین قدرت نرم و نفوذ در میان ملت‌های اسلامی و آزادیخواهان است و هر روز تأثیرات شگرف این نظام با طراوت را در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی مشاهده می‌کنیم.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: شاهد نظامی هستیم که برگرفته از مبانی اصیل اسلامی و متکی بر قدرت تعقل، تفکر و هوشمندی است، نظامی که کارآمدی آن ناکارآمدی نظام‌های اومانیستی و خودبنیاد و لیبرالیستی و دیگر نسخه‌های پیچیده شده توسط مستکبران عالم را نشان داد.

این بیانیه می‌افزاید: نظامی که هر روز بالنده‌تر و شکوهمندتر می‌شود، ریزش‌های آن موجب مصون ماندن انقلاب از آفات و رویش‌هایش میوه‌های شیرین انقلاب است.

این بیانیه اضافه می‌کند: 22 بهمن ثمره خون شهیدان و مجاهدت مجاهدان است، مظهر اقتدار ملت ایران و مایه امید در خطوط مقدم بیداری اسلامی است و مظلومین و مستضعفین جهان چشمشان به حرکت خروشان ملت ایران در دفاع از ولایت فقیه و حرکت‌های اسلامی در این روز مبارک است.

این بیانه ادامه می‌دهد: ما پاسداران و بسیجیان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ضمن شرکت پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، از آحاد مردم غیور و انقلابی استان ایلام دعوت می‌کنیم با حفظ وحدت و یکپارچگی حول محور ولایت، همراه با امواج خروشان و کوبنده ملت ایران با ندای "لبیک یا خامنه‌ای" در یوم الله 22 بهمن امسال حضور حماسی و دشمن‌شکن خویش را به جهانیان به ویژه دشمنان قسم خورده ملت ایران نشان دهند؛ باشد که ان شاء ا.. حافظی امین برای میراث گرانبهای امام خمینی (ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی باشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد