سرویس: اقتصادی
کد خبر: 1418
|
13:43 - 1391/11/16
نسخه چاپی

استاندار ایلام: دستگاه ها اتمام طرح های مهر ماندگار را در اولویت قرار دهند

استاندار ایلام: دستگاه ها اتمام طرح های مهر ماندگار را در اولویت قرار دهند
استاندار ایلام گفت: دستگاه های اجرایی باید اتمام طرح های مهر ماندگار را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش ایلام فردا به نقل از ایرنا، ˈمحمود عباس زادهˈ روز دوشنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح های مهر ماندگار ایلام اظهار کرد: گرانیگاه سیاست دولت با توجه به محدویت منابع مالی، تکمیل طرح های نیمه تمامی است که دارای اهمیت ویژه اقتصادی و عمرانی در استان ها هستند.


وی افزود: نگاه دولت به ایلام ویژه و راهبردی است و بطور تقریبی تمام طرح های مهم و تاثیرگذار استان در قالب طرح های مهر ماندگار قرار گرفته است.

استاندار ایلام تاکید کرد: این استان با تلاش مجموعه مدیریتی توانسته است در زمینه حجم سرمایه گذاری و سرعت اجرای طرح ها رتبه هفتم کشور را کسب کند.

عباس زاده ادامه داد: رتبه های نخست تا سوم این رده بندی مربوط به استان های بوشهر، هرمزگان و خوزستان است که با توجه به وجود طرح های عظیم بویژه در حوزه انرژی در این استان ها باید آنها را از دیگر مناطق کشور متمایز کرد.

وی بیان کرد: 26 طرح در استان ایلام در قالب طرح مهر ماندگار قرار گرفته و عزم جدی دولت اتمام این طرح ها تا پایان اردیبهشت سال آینده است.

مدیر ارشد استان اضافه کرد: برای اجرای این طرح ها با محدویت زمانی مواجه هستیم و مدیران دستگاه های اجرایی باید اتمام این طرح ها را در اولویت کاری برنامه های خود قرار دهند.

عباس زاده گفت: تکمیل این طرح ها از مطالبه های جدی مردم استان و شخص رییس جمهوری است و دولت منابع مالی اجرایی این طرح ها را تامین خواهد کرد.

وی تاکید کرد: بنده بطور روزانه بر روند پیشرفت طرح های مهر ماندگار نظارت مستمر خواهم کرد و تکمیل این طرح ها را در اولویت برنامه های خود قرار می دهم.

استاندار ایلام از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست: تا چهارشنبه هفته جاری زمان بندی و نحوه اجرای این طرح ها را مشخص و ارائه کنند.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: روند اجرای طرح های مهر ماندگار بطور هفتگی مورد ارزیابی قرار گرفته و به مرکز منتقل می شود.

ˈاحمد کرمیˈ ادامه داد: تکمیل طرح های مهر ماندگار اولویت نخست استان تا پایان اردیبهشت سال آینده خواهد بود و مجموعه مدیریتی استان عزم خود را برای اتمام این طرح ها جزم کرده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد