سرویس: سیاسی
کد خبر: 1417
|
13:40 - 1391/11/16
نسخه چاپی

ایجاد ناامیدی در جامعه خواست دشمن است

ایجاد ناامیدی در جامعه خواست دشمن است
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام با بیان اینکه ایجاد ناامیدی در جامعه خواست دشمن است، گفت: در شرایط فعلی ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه بیش از گذشته ضرورت دارد.

به گزارش ایلام فردا به نقل از فارس،نصرت‌الله حیدری اظهار داشت: در شرایط فعلی ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه بیش از گذشته ضرورت دارد.

وی ادامه داد: با عنایت به رویکرد دشمن و عناصر داخلی آنها مبنی بر ایجاد و القای ناامیدی در جامعه باید در راستای مقابله با این راهبرد آنها تلاش بیشتری شود.

این فعال سیاسی اضافه کرد: در شرایط کنونی ایجاد  نا‌امیدی در مردم نسبت به حاکمیت کار خطرناکی است.

حیدری با اشاره به اینکه دشمن طی 33 سال گذشته تمام توان و ظرفیت خود را صرف مقابله با نظام کرده تصریح کرد: اما طی این مدت همواره با شکست مواجه شده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام گفت: این شکست نیز ناشی از اتحاد و انسجام ملت ایران اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری بوده که جای شکرگزاری فراوان دارد.

وی ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبی برای ایجاد امید در مردم بوده و مسئولان می‌توانند با بیان خدمات نظام مردم را نسبت به آینده امیدوار سازند و باید در این راستا بیش از گذشته تلاش شود.

این مدرس دانشگاه اضافه کرد: علنی کردن اختلافات مسئولان هیچگاه به نفع مردم و نظام نبوده و باید مسئولان در این راستا عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

حیدری تصریح کرد: مسئولان به جای مجادله با یکدیگر شرایط اقتصادی مردم و معضل گرانی و بیکاری را بهبود بخشند تا مردم بیش از گذشته به اینده نظام امیدوار شوند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام گفت: هرچه مسئولان در این راستا تلاش کنند قطعا منافع آن نصیب مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و این خواسته و مطالبه به حق ملت ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: بر این اساس باید بیش از گذشته هوشیار بود و با درایت و هوشیاری همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد