سرویس: سیاسی
کد خبر: 1368
|
20:34 - 1391/11/12
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کردند

زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کردند
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کردند.

به گزارش ایلام فردا،حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهرامروزدر دیدار با مشاور بانوان دستگاههای اجرایی استان ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت :نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی هم در پیدایش و هم استمرار آن و نیز در جایگاه او در تکامل جامعه اسلامی و بلوغ اسلامی نقش بی بدیلی بوده است.

وی ادامه داد :یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب مشارکت زنان در تمامی عرصه های اقتصادی ،سیاسی ،اجتماعی ،و فرهنگی است و خوشبختانه  پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سیر صعودی را نشان می دهد .

امام جمعه ایلام گفت :زنان در زمان دفاع مقدس دو شادوش مردان  با حضوری فعال در تمامی زمینه ها با پشتیبانی های معنوی و مادی بهترین حماسه ها را  به یادگار گذاشتند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام اضافه کرد:برنامه های شکوهمند و پر افتخار ایران برای تمامی نسل ها به خصوص نسل دختران جوان بازگو شود تا نسل جوان ما به موقع در مقابل شبهات  دشمن پاسخ دهد .

لطفی بیان کرد :علی رغم تبلیغات شوم دشمنان با استفاده از جنگ نرم افزاری لازم است مادران  در تربیت صحیح فرزندان و مستحکم نمودن بنیاد خانواده ها بکوشند .

وی تصریح کرد :خانواده ضامن بقای جامعه انسانی است و کارکرد پرورشی آن زمینه سازفرزندانی است که برای ساختن جامعه فردا آماده می شوند ،لذا تعادل روانی ، استحکام شخصیتی و قوت اراده و نیز قدرت رویارویی با مشکلات و تقویت آنها زمینه سازبستر رشد فرهنگی سلامتی جامعه و جلوگیری از آسیب های اجتماعی است .

در ابتدای این دیدار نادری مدیر کل امور بانوان استانداری ایلام با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته درحوزه بانوان، گفت:افزایش مشارکت زنان در جامعه همراه با افزایش خودباوری ،تعمیق باورهای دینی زنان ،اجرای طرح توانمند سازی زنان و دختران روستایی ،آموزش مهارت های زندگی،اجرای طرح های مشاغل خانگی از جمله اقداماتی است که در حوزه زنان اجرا شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب