سرویس: سیاسی
کد خبر: 1366
|
13:59 - 1391/11/12
نسخه چاپی

داریوش قنبری در مصاحبه با سایت روز آنلاین/

هاشمی آماده نامزدی اما منتظر است

هاشمی آماده نامزدی اما منتظر است
داریوش قنبری نماینده سابق استان ایلام گفت:هاشمی آماده نامزدی اما منتظر است.

به گزارش ایلام فردا،داریوش قنبری نماینده سابق استان در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با سایت روز آنلاین در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شرکت هاشمی رفسنجانی به سوالات پاسخ گفت.

داریوش قنبری با تاکید بر اینکه اگر هاشمی برای انتخابات ریاست جمهوری کاندید نشود باید از چهره های گمنام استفاده نکرد گفت:در صورت کاندیدا نشدن هاشمی رفسنجانی و محمد خاتمی، اصلاح طلبان بهتر است سراغ "چهره های گمنام" نروند.

وی ادامه می دهد:فکر می کنم آقای هاشمی آمادگی حضور در عرصه انتخابات را دارند اما شاید منتظر این هستند که از طرف بزرگان نظام و کشور و همینطور نخبگان، در این خصوص اعلام نظر بشود.

قنبری با بحرانی جلوه دادن وضعیت کشور ،تنها گزینه ممکن برای خروج از وضعیت فعلی را هاشمی رفسنجانی خوانده و اضافه می کند:من شخصا معتقدم حضور آقای هاشمی در شرایط فعلی می تواند برای منافع ملی ایران تعیین کننده باشد. از آنجا که آقای هاشمی همواره مرد بحران ها بوده اند و شرایط کنونی هم در مجموع با وضعیتی که در سیاست خارجی داریم وضعیتی بحرانی است، کسی می تواند ما را از این شرایط عبور دهد که با بحران ها آشنایی داشته باشد و بتواند به راحتی کشور را از این وضعیت خارج کند.

نماینده سابق استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خاتمی و هاشمی دو گزینه مورد نظر اصلاح طلبان هستند بیان می کند:من فکر می کنم دو گزینه مناسب برای انتخابات پیش روی ماست؛ یکی آقای خاتمی و دیگری آقای هاشمی. اصلاح طلبان می توانند در انتخابات آتی حول این دو شخصیت موفق بشوند. چنانچه یکی از این دو کاندیدای انتخابات بشود، پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات قطعی است.

وی با بیان اینکه استفاده از چهره های گمنام منجر به شکست اصلاح طلبان خواهد شد تاکید می کند: اصلاح طلبان در شرایطی که احزاب و گروه هایشان فعالیت تشکیلاتی چندانی ندارند، اگر بخواهند با چهره ای گمنام وارد انتخابات بشوند، امید چندانی به موفقیت نخواهند داشت و من فکر می کنم اصلاح طلبان بهتر است سراغ این چهره ها نروند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد