سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 1313
|
21:53 - 1391/11/07
نسخه چاپی

1000 برنامه در شهرستان ایلام اجرا خواهد شد

1000 برنامه در شهرستان ایلام اجرا خواهد شد
فرماندار ایلام گفت:1000 برنامه در شهرستان ایلام اجرا خواهد شد.

 

به گزارش ایلام فردا،فرماندار ایلام در حاشیه جلسه هماهنگی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از اجرای طرح های متعدد در دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان ایلام خبر داد.

حیاتی افزود:147طرح تسهیلاتی با اعتبار 6 میلیارد و 995 میلیون تومان جمعا با اشتغال زایی 367 نفر در حوزه شهرستان ایلام به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد:افتتاح سامانه آر پی آرفرودگاه شهدای ایلام،تاسیسات الکترولیز نمک طعام سد ایلام و پایگاه اطفاء حریق غرب کشوردر مرکز استان و ده ها پروژه متنوع عمرانی در حوزه عمران شهری و روستاهها و زیر ساختی در شهرستان ایلام به بهره برداری می رسد.

فرماندار ایلام اضافه کرد:همزمان با دهه مبارک فجر 1000 برنامه متنوع فرهنگی،ورزشی،مذهبی ،اجتماعی و قرآنی در سراسر شهرستان ایلام به اجرا در خواهد آمد.

حیاتی با بیان اینکه در روز چهارشنبه 11 بهمن ماه زنگ انقلاب در مدارس  شهر ایلام به صدا در خواهد آمد گفت:در روز12 بهمن ماه  و همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن،تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری از فرودگاه شهدای ایلام تا مزار شهدای گمنام شهرستان ایلام حمل خواهد شد.

وی ادامه داد:در بعد از ظهر همان روز نیز مردم شریف شهرستان ایلام به مهمانی لاله ها در گلزار شهدای صالح آباد و گلزار شهدای گمنام شهر ایلام خواهند رفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد