سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 13047
|
15:06 - 1393/12/11
نسخه چاپی

مجروح شدن 5 دانش آموز در اثر انفجار در مهران+جزییات تکمیلی

مجروح شدن 5 دانش آموز در اثر انفجار در مهران+جزییات تکمیلی
بر اثر وقوع حادثه انفجار در منطقه کنجانچم مهران پنج دانش آموز از عشایر منظقه مجروح شدند.

به گزارشایلام بیدار،یک منبع آگاه در  گفتگو با خبرنگار آوای مهران اظهار کرد: در اثر حادثه انفجار 5 نفر دانش آموز زیر 11 سال مجروح شدند.

وی افزود: این افراد در کنار سیاه چادر در منطقه کنجانچم مشغول بازی بودند که شی نامعلومی منفجر و باعث جراحت آنان می شود.
این منبع ادامه داد: بر اثر این حادثه، این پنج نفر دچار جراحت‌های جدی شدند که با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ایلام انتقال یافتند.

جبار قبادبیگی رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش ایلام در جمع خبرنگاران گفت:این حادثه برای دانش‌آموزان مدرسه کوچ‌رو عشایری امیرآباد در جنوب استان ایلام روی داده است که این مدرسه کوچ‌رو در منطقه کنجانچم مهران واقع شده است و این منطقه از حیث آموزش وپرورش جزو شهرستان ایلام است.

وی ادامه داد: این مدرسه از آبان‌ماه تا 15 فروردین به صورت کوچ‌رو به فعالیت آموزشی می‌پردازد و این واقعه در ساعات غیرآموزشی و بین 3 تا 5 بعدازظهر روی داده است و با توجه به اینکه این مدرسه در شیفت ثابت صبح به فعالیت آموزشی خود ادامه می‌دهد، دانش‌آموزان در نوبت استراحت و در اختیار خود اقدام به دستکاری یک قطعه مواد منفجره کرده که با دستکاری آن مواد منفجره منهدم شده و سبب زخمی شدن این تعداد دانش‌آموز شده است.

قبادبیگی اضافه کرد: کل دانش‌آموزان این مدرسه 6 نفر بودند که 5 نفر از آنان در این حادثه زخمی شدند که در اولین فرصت به مراکز درمانی ایلام منتقل و کار مداوای آنها آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: این دانش‌آموزان به اسامی محمد باباخانی، امیرمحمد پیکانی، مهدی باباخانی، هادی ملکیان و امیرحسین پیکانی هستند که دچار حادثه شده و در مراکز درمانی ایلام در حال مداوا هستند؛ امیرحسین پیکانی از ناحیه پای چپ دچار حادثه شده که پای چپ خود را از دست می‌دهد و مابقی نیز به شدت زخمی می‌شوند.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش ایلام متذکر شد: با هماهنگی با هلال‌احمر و دانشگاه علوم پزشکی ایلام مقرر شد که چهار تن از این دانش‌آموزان به مراکز درمانی اهواز در خوزستان اعزام شوند که این مهم تا پیش از ظهر امروز محقق شد و یکی از این دانش‌آموزان که از ناحیه چشم دچار آسیب شده بود به بیمارستان حضرت رسول تهران در تهران اعزام شد. 

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد