سرویس: استان ایلام
کد خبر: 1277
|
20:29 - 1391/11/03
نسخه چاپی

وام ازدواج جوانان تا پایان سال پرداخت می شود

وام ازدواج جوانان تا پایان سال پرداخت می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: وام ازدواج جوانان تا پایان سال پرداخت می شود.

 

به گزارش ایلام فردا،فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان در حاشیهجلسه هم‌اندیشی مدیران بانک‌های استان ایلام گفت:بر اساس آماری که در این جلسه ارائه شد 8264 نفر در کل استان متقاضی وام ازدواج هستند.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه اکثر بانکهای استان سقف مصوب پرداخت وام را پشت سر گذاشته و با نرم منفی مواجه هستند،خوشبختانه با بحثهایی که در این جلسه صورت گرفت قرار براین شد تا کلیه بانکها با محوریت بانک ملی جلسات کارشناسی برگزار کنند و تا پایان سال وام متقاضیان پرداخت گردد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اضافه کرد:افرادی که در سال 91 متقاضی وام ازدواج هستند و هنوز موفق به اخذ وام خود نشده اند در اولویت پرداخت وام قرار دارند و ان شالله تا پایان سال مشکل این عزیزان حل خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استان هم در این جلسه با اشاره به وجود 197 هزار نفرجمعیت جوان استان گفت:اشتغال،ازدواج،مسکن و پرکردن اوقات فراغت جوانان از مهمترین محورهای ستاد امور جوانان در استان است.

بهرام نیا پرداخت وام ازدواج جوانان را یکی از مهمترین مطالبات جوانان دانست و ازمدیران عامل بانکها خواست در زمینه پرداخت وام تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد