سرویس: سیاسی
کد خبر: 1269
|
12:57 - 1391/11/03
نسخه چاپی

شتر در خواب بیند پنبه دانه/گهی لولو خورد گه دانه دانه

انقلاب اسلامی و رویاهای فانتزی گروهک های ضد انقلاب

انقلاب اسلامی و رویاهای فانتزی گروهک های ضد انقلاب
گروهک تروریستی پژاک با صدور بیانیه ائی اخیرا از موضع انتقاد از سایر گروهک های تروریستی برآمده و آنها را عامل جمهوری اسلامی ایران و اردوگاه نشین معرفی کرده است. گویی که در راه بازگشت به کشور و به دست گرفتن قدرت بوده و می خواهند انحصار وراثت برای خود در کردستان ایران صادر کنند .

 با گذشته بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی ، هنوز هستند کسانی که فکر می کنند زمان ایستاده است و زمان کنونی برای انها 30 سال قبل است . زمانی که هنوز انقلاب روزهای اول خود را پشت سر می گذاشت و به تدریج ستونهای خود را در میان مردم مستحکم تر می نمود. در طول این مدت چنان این انقلاب استوار و استوارتر شد که حتی دشمنان تا بن دندان مسلح آن نیز حقیقت این انقلاب را که متکی بر فرهنگ هزاران ساله ایرانی وتوان ایرانی است پذیرفته اند و نیک می دانند که به قول معروف این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست.

 

با این مقدمه سراغ برخی از گروههای ضد انقلاب را در کردستان عزیزمان می گیرم که با تفکر چند دهه پیش خود در فکر تقسیم قدرت بوده و همدیگر را به جاسوسی به نفع انقلاب متهم می کنند . شکی نیست که هستند افرادی که با درک واقعیت این گروهک ها می کوشند واقعیت این گروهک ها را به گوش مسئولان کشور برسانند و این از یک سو نشان دهنده توانمندی انقلاب در کنترل تمامی گروههای اشوبگر و سیاه بخت بوده و از سوی دیگر نشان دهنده اوج بی کفایتی این گروهک ها حتی در کنترل چند نفر نیروی انگشت شمار خود که تحت تاثیر تحریکات قومی و مذهبی قرار گرفته و فکر می کنند با خراب کردن پلهای پشت سر خود دیگر راه برگشتی ندارند .هرچند همواره راه بازگشت برای همه باز بوده و هر کسی می تواند در این میهن عزیز جایی برای زندگی کردن داشته باشد مگر آنکه خود نخواهد که د ر این صورت هم کسی بار گناه دیگری را بر دوش نمی کشد.

گروهک تروریستی پژاک با صدور بیانیه ائی اخیرا از موضع انتقاد از سایر گروهک های تروریستی برآمده و آنها را عامل جمهوری اسلامی ایران و اردوگاه نشین معرفی کرده است . گویی که در راه بازگشت به کشور و به دست گرفتن قدرت بوده و می خواهند انحصار وراثت برای خود در کردستان ایران صادر کنند .چه زیباست این شعر پارسی که می گوید :

شتر در خواب بیند پنبه دانه              گهی لولو خورد گه دانه دانه

واقعیت تمامی این گروهک های درمانده و خیالاتی را باید از مردم نجیب و شریف کردستان جدا کرد . مردمانی که به استواری کوه آبیدر ایستاده و با نام ایرانی جزو منادیان انقلاب اسلامی هستند .این گروهک ها هنوز که هنوز است نمی توانند به این درک برسند که در آنچه در فکر و ذهن نسل کنونی کرد می گذرد بسیار متفاوت تر از آنچه در ذهن این متحجران می گذرد می باشد . 

 

این گروهک ها حتی یک گام فراتر رفته و در رویاهای خود اقدام به تقسیم قدرت در کردستان کرده و خود را مبارزان راه کردی معرفی می کنند. آن هم با این همه دسته گلی که این آقایان در تمام این مدت به آب داده اند . کسانی که حتی توانائی تغییر در تفکرات پیرامونی خود را ندارند امروز خود را منادیان راه کردی معرفی می کنند . در تمام این همه سال این گروهک ها با شعارهای زرق و برق دار کوشیده اند مردم کردستان را از بدنه انقلاب جدا کنند و تنها ابزار آنها هم تشویق مردم به عدم مشارکت در پروسه سیاسی کشور بوده است که تا این لحظه این رویا حتی به خواب هم تبدیل نشده است و دلیل آن هم مشارکت گسترده مردم در تمام دوره های انتخابات کشور بوده است . ایکاش این آقایان اینقدر درک داشتند که نگاهی به صفحه آخر شناسنامه مردم کردستان می انداختند.

رفتار این گروهک ها یاداور فیلم هایی است که در آن دزدان دریایی در کشتی دور افتاده خود سرگرم نزاع برای تقسیم گنج خیالی هستند که نه تنها آن را پیدا نکرده بلکه حتی نقشه آن را هم ندارند.یا بهتر است به این ضرب المثل کردی استناد کنیم که می گوید : براکەم تۆ لە گۆیی گادا خەوتووی . که ترجمه آن این است برادرم تو در گوش گاو خوابیده ای که کنایه به مگس هایی است که درگوش گاو خوابیده اند از آنچه در بیرون می گذرد بی خبر هستند.

 

منبع:بولتن

 

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب