سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 1249
|
15:11 - 1391/11/02
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان:

63 برنامه فرهنگی اجتماعی در آبدانان برگزار می شود

63 برنامه فرهنگی اجتماعی در آبدانان برگزار می شود
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان گفت:63 برنامه فرهنگی اجتماعی دردهه فجر در آبدانان برگزار می شود.

به گزارش ایلام فردا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع)،سرهنگ  پاسدار جعفری فرمانده سپاه ناحیه آبدانان گفت: امروز امنیت و آرامش کشور مرهون مجاهدتها و رشادتهای جانبازان و آزادگان و خون مطهر شهیدان است که با ایثار جان خویش، این انقلاب را به مردم هدیه و امانت داده اند و مهم ترین وظیفه در حال حاضر پشتیبانی از ولایت فقیه و ادامه راه شهداست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیح آبدانان گفت: امسال به منظور گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران 63 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و بصیرتی در شهرستان آبدانان تدارک دیده شده است.

وی برگزاری  رژه خودرویی نیروهای مسلح در سالروز ورود حضرت امام(ره)، برپایی ایستگاه صلواتی در اماکن عمومی توسط بسیج، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار از خانواده شهداء و ایثارگران ،برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری یادواره شهدارا مهمترین این برنامه ها عنوان کرد.

سرهنگ جعفری در پایان از بسیجیان و مردم شهید پرور شهرستان آبدانان دعوت کرد با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر با آرمانهای امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد