سرویس: سیاسی
کد خبر: 1116
|
22:03 - 1391/10/21
نسخه چاپی

آقای هاشمی آیا در انتخابات 88 خواب بودید؟

آقای هاشمی آیا در انتخابات 88 خواب بودید؟
جناب آقای هاشمی شما که حافظه اتان از سال 58 شما را یاری می کند چطور انتخابات پرشکوه ملت ایران در سال 88 که بهت و حیرت جهانیان از مشارکت گسترده مردم پای صندوق های رای را رقم زد را به خاطر نمی آورید؟

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از بولتن نیوز، آیت اله هاشمی رفسنجانی 20 دی ماه در دیدار با فرهنگیان نکاتی را راجع به مقوله انتخابات و مشارکت مردم بیان کردند که حاوی سوال های و ابهامات فراوانی است.

در بخشی از این صحبت ها که در سایت هاشمی رفسنجانی منتشر شده چنین آمده است: شیرینی رأی مردم بر آیت‌الله حکم حلاوت احکام امام را دارد. شکست و پیروزی‌ هم ندارد. در پیروزی می‌شود یار مردم. در شکست می‌شود غمخوار مردم. از انتخابات 58 تا 86. 28 سال هم پای انتخابات بوده و هم پای رای مردم. هم حافظ منافع نظام و هم ناظر امین حفظ رأی مردم. تشابه رای مردم به آیت‌الله از 58 تا 86 هم شاهد این مدعاست. اعتمادی که 30 سال عینا امتداد یابد مي‌شود اعتبار

جناب آقای هاشمی شما که حافظه اتان از سال 58 شما را یاری می کند چطور انتخابات پرشکوه ملت ایران در سال 88 که بهت و حیرت جهانیان از مشارکت گسترده مردم پای صندوق های رای را رقم زد را به خاطر نمی آورید؟

اگر براستی همچون حضرت امام خود را در غم و شادی مردم شریک دانسته اید و پیروزی مردم را پیروزی خود انگاشته اید، چرا و به چه دلیل حماسه باشکوه و پیروزمندانه مردم ایران در سال 88 که پیروز واقعی آن ملت ایران بوده اند را از حافظه تاریخی خود فراموش کرده اید؟

در حالی که حتی افرادی همچون سید محمد خاتمی بارها و بارها به سلامت کامل انتخابات 88 اعتراف دارند این گونه موضع گیری هاشمی آن هم یک روز پس از آن که رهبر انقلاب به اشخاصي كه خواسته يا ناخواسته در چارچوب یاس مردم از انتخابات حركت مي كنند تأكيد كردند: مبادا دچار غفلت شويد و جدول مورد نظر دشمن را پر كنيد.

ايشان با انتقاد از كساني كه سعي مي كنند به مردم تلقين كنند كه انتخابات سلامت لازم را ندارد اينگونه رفتارها و سخنان را از ديگر روشهايي برشمردند كه به تحقق اهداف دولتهاي مستكبر كمك مي كند.

ظاهر آیت اله هاشمی تا زمانی که منافع ایشان در انتخابات تامین شود خود را همپای مردم می دانند اما ظاهرا آنجا که منافع آیت اله در میان نباشد ایشان هم انگیزه ای برای هم پا شدن با مردم ندارد.

این در حالی است که روز گذشته رهبری انقلاب در بیاناتی حکیمانه فرمودند: معلوم است كه انتخابات بايد آزاد باشد، مگر بيش از سي انتخابات سه دهه اخير آزاد نبوده است؟ در كدام كشور انتخابات از ايران آزادتر است؟ مراقب باشيد اين حرفها ي شما مردم را از انتخابات مأيوس نكند.

آقای هاشمی چرا با این حرف ها مردم را از انتخابات دلسرد می کنید؟ زمانی که دوره ریاست جمهوری شما تمام شد و دولت دست شما بود خاتمی در کمال ناباوری شما با رای مردم رئیس جمهور شد و همین اتفاق برای احمدی نژاد هم تکرار شد و این وسط چیزی جز خواست و ارداه و رای مردم نبوده است و این یعنی رای مردم و همه باید به آن تمکین کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد