سرویس: استان ایلام
کد خبر: 1016
|
14:08 - 1391/10/11
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس:

مردم ولایتمدار و مرزدار ایلام شایسته پیشرفت و بالندگی هستند

مردم ولایتمدار و مرزدار ایلام شایسته پیشرفت و بالندگی هستند
نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان ولایتمدار، مرزدار و پیرو انقلاب استان ایلام شایسته پیشرفت و بالندگی هستند و مسئولان باید در این راستا تلاش بیشتری داشته باشند.

 

به گزارشایلام فردابه نقل از فارس،احمد شوهانی صبح امروز در دیدار با فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه امنیت زیربنای توسعه اقتصادی است اظهار داشت: دولت اقدامات خوبی در راستای زیرساخت‌های توسعه همه جانبه استان ایلام انجام داده است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های دولت خدمتگذار در استان ایلام در راستای محرومیت‌زدایی از سال‌های قبل آغاز شده و توانسته است بخشی از محرومیت‌ها را از چهره این استان بزداید.

این نماینده مجلس اضافه کرد: مردم استان ولایتمدار، مرزدار و پیرو انقلاب استان ایلام شایسته پیشرفت و بالندگی هستند و مسئولان باید در این راستا تلاش بیشتری داشته باشند.

شوهانی با بیان اینکه این استان در چند سال اخیر به خوبی توانسته است در مسیر توسعه قرار گیرد تصریح کرد: زیربنای توسعه همه جانبه هر جامعه‌ای در گرو داشتن امنیت است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملک‌شاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: استان ایلام با وجود داشتن 435 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق از وضعیت مطلوب امنیتی برخوردار است.

وی ادامه داد: تلاش نیروی انتظامی در راستای حفظ و تأمین امنیت قابل ستایش بوده و در واقع مردم قدردان زحمات عزیزان سبز‌پوش انتظامی استان ایلام خواهند بود.

این نماینده مجلس فقر و بیکاری را از مشکلات پیش روی استان خواند و ادامه داد: باید با کار جمعی همه دستگاه‌ها این معضلات را که در ایجاد ناامنی اجتماعی تاثیر گذارند از بین روند.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار گزارش کاملی از وضعیت امنیت استان و فعالیت‌های دستگاه انتظامی استان ایلام به نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملک‌شاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

سردار علی دولتی با اشاره به هماهنگی و تعامل خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ادامه داد: هنجارشکنان و تبهکاران در این استان جایی نداشته و استان در حال حاضر از امن‌ترین مناطق کشور است.

وی به دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در ایلام اشاره کرد و گفت: این افراد که اقدام به سرقت مغازه طلافروشی و یکی از شعب بانک ملی کرده‌ بودند در کمتر از 48 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب