سرویس: ورزشی
کد خبر: 10070
|
10:40 - 1393/07/10
نسخه چاپی

قهرمان کوراش جهان:

ورزشکاران در عرصه های بین المللی از مردم غزه حمایت کنند

ورزشکاران در عرصه های بین المللی از مردم غزه حمایت کنند
قهرمان کوراش جهان گفت:ورزشکاران در عرصه های بین المللی از مردم غزه حمایت کنند.

سعید خسروی نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشیایلام بیداربا اشاره به  روز همبستگی و کمک به مردم مظلوم غزه اظهار کرد:  بعنوان یک ایرانی و مسلمان حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام می دارم.

وی ادامه داد: اسرائیل با ناجوانمردی حملات سنگینی را به مردم غزه تحمیل کرده است، در این راستا ما مردم مسلمان ایران اسلامی وظیفه داریم تا حمایت خود را از مردم بی دفاع و مظلوم غزه اعلام داریم.

قهرمان کوراش جهان اضافه کرد:  من بعنوان یک ورزشکار هر کمکی که در توانم باشد برای بازسازی و حمایت مردم بی دفاع این سرزمین اسلامی دریغ نمی کنم و از همشهریان عزیزم می خواهم تا کمکهای بشردوستانه خود را به مردم غزه از طریق مراکز جمع آوری کمک های مردم ارسال نمایند.

خسروی نژاد تاکید کرد:  ورزشکاران باید سهم بیشتری در این حمایت ها داشته باشند و علاوه بر کمک های مادی، حمایت های همه جانبه خود را در مسابقات ملی و بین المللی که انعکاس زیادی در رسانه ها خواهد داشت، اعلام دارند.

لازم به ذکر است که سعید خسروی نژاد در مسابقات قهرمانی جهان کوراش که در سال 90 در کشور ازبکستان برگزار شد،در مسابقه فینال این رقابت ها در حمایت از مردم فلسطین از مصاف با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس انصراف و به مدال نقره اکتفا کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد