ایلام بیدار00:02 - 1403/04/03
امام جمعه شهرستان مهران:

مشارکت حداکثری در انتخابات سبب تقویت انقلاب است

امام جمعه شهرستان مهران گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب تقویت اسلام و انقلاب، و مایوس شدن دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالله امینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار اظهار کرد: کشور عزیز ما در آستانه یک انتخابات بسیار مهم و حساس است که مشارکت حداکثری مردم در آن سبب تقویت اسلام و انقلاب، و مأیوس شدن دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

 وی افزود: مشارکت مردم در انتخابات فارغ از اینکه چه کسی رأی می‌آورد در درجه اول از اهمیت قرار دارد در دوره قبل که شهید رئیسی به ریاست‌جمهوری انتخاب شدند مردم ولایت‌مدار و انقلابی مهران علی‌رغم تبلیغات شبانه‌روزی دشمن و وجود بیماری منحوس کرونا، مشارکت قریب به ۸۰ درصدی داشتند و ان‌شاءالله به برکت خون شهدا و خاک مقدس به حضور زائران سیدالشهدا در انتخابات پیشرو نیز حماسه عظیم دیگری خلق خواهند کرد. 
 امام‌جمعه مهران تصریح کرد: بعد از اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، انتخاب اصلح بسیار مهم است.

 امینی بیان داشت: یک نامزد اصلح، باور محور است نه استکبار محور؛ ولی محور است نه دشمن محور؛ مقاومت محور است نه وابسته محور؛ اخلاق محور است نه تخریب محور؛ وحدت محور است نه تفرقه محور؛ عدالت‌محور است نه حزب و جناح محور؛ برنامه‌محور است نه وعده محور؛ قانون محور است نه خودمحور و این موارد باید در انتخاب مدنظر قرار گیرد.

 وی ادامه داد: مردم باید تلاش کنند و نامزدی را انتخاب کنند این ویژگی‌های اصلح در او باشد چرا که مسئولیت ریاست‌جمهوری در معیشت مردم و تقویت کشور نقش اساسی دارد.
امینی گفت: امروز شرکت در انتخابات یک وظیفه مهم و اساسی است که همه باید در آن مشارکت داشته باشند و ضروری است تا انتخاب آگاهانه داشته باشیم.
وی تصریح کرد: شرکت در انتخابات حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تجدید عهد و میثاق با امامین انقلاب است و به همین دلیل ضروری است تا همه در آن مشارکت آگاهانه داشته باشیم و کسانی را که مدنظر داریم با مقیاس‌های امامین انقلاب اسلامی بسنجیم 
 

انتهای پیام/ع