رادیو فردا در مطلبی تحت عنوان"توکا، خواننده «تابو» از اپرا تا موسیقی پاپ"باز هم تلاش نمود تا مخاطبان خود را با جاذبه های جنسی بفریبد تا شاید اخبار مغرضانه و جعلی سیاسی خود را بتواند برای مدت بیشتری به آنها تلقین کند و هم نگاه حقیقی اش را به زن، آشکار نماید. به بخشهایی از گفتگوی رادیو فردا با این "رقاصه"، که وی را "هنرمند" معرفی کردند توجه کنید:
"...ترانههایی که با احساسات آدمها ارتباط میگیرد و از زندگی آنها میگوید و به این شکل بتوانم با هموطنان خودم یا با انسانیت به شکل عادی و طبیعی نزدیک باشم... قسمت آنتیک و زیبایی که از همان عصر قدیم داریم و قسمتی که بسیار تهاجمی است،چون دنیا در حال حاضر جنسی و تهاجمی است"
"...بله بسیار زیاد. مثلا در فستیوالهای اپرایی که اجرامیشود بیشتر طراحی لباس و صحنه و حرکات موزون و کارگردانی روی سوژههای جنسی و خشونت میچرخد، حتی اگر یکی از اپراهای موتزارت باشد.
رقصندهها و خوانندهها ممکن است خیلی عریانتر باشند. البته بستگی دارد که هنرمندان چقدر دنبال نوآوری باشند ولی این نوآوری بیشتر تهاجمی است و نقطه اصلی آن جنسی است و به ندرت ما کارهای ظریف و کلاسیک میبینیم".
این رقاصه در ادامه می افزاید:
"در قسمتی از این ترانه در تبعید که به من اشاره میشود منظور ترانههایی است که آزادانه میتواند حس زنانه داشته باشد"!
امیدوارم بتوانیم در شرایط زن ستیز امروز شاهد رشد و شکوفایی هنرمندی شویم که تحصیلات موسیقی دارد و سالها در این زمینه فعالیت میکند و حالا کوچ کرده به جهان ترانه نوین و پاپ ما. ..... این ترانه در پیوند با حس و حضور زن جوان اجرا شدهاست در جهان امروز ما و در ایران که زن بودن یکی از قدغنها است.»
رادیو دیروز هیچ نیازی برای توضیح نگاه کثیف، قرون وسطایی، ابزاری و غیر انسانیِ رادیو فردا به جنس زن نمی بیند! اما مخاطبان را به اندکی اندیشیدن دعوت می کند: این تفکر چگونه با اداره ایران اسلامی سازگار است؟ آنچه منطقی به نظر می رسد این است که رادیو فرداییها و امثالِ آنان به دنبال حکومت بر ایران نیستند، با این تفکر که آنها دارند فقط می توان به ایران خیانت کرد، خبر جعل کرد و سانسور کرد و چند دلار پول گرفت... و بس!