سرویس: استان ایلام
کد خبر: 59516
|
00:45 - 1402/10/20
نسخه چاپی

وصیت‌نامه شهید عباسعلی یعقوبی نجف‌آبادی؛

امام خمینی جانشین برحق مهدی(عج) است

امام خمینی جانشین برحق مهدی(عج) است
شهید یعقوبی در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «وصیت من به همه این است که امام را یک لحظه تنها نگذارید و به دستورات و پیام‌های او گوش فرا دهید که او جانشین برحق مهدی(عج) است.

به گزارش ایلام بیدار، شهید «عباسعلی یعقوبی نجف‌آبادی» فرزند «غلامعلی»، 1 آذر‌ماه 1344 در اصفهان دیده به جهان گشود. این شهید والامقام 3 خرداد 1361 در عملیات بیت‌المقدس منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد. بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید را به بهانه سالگرد شهادتش می‌خوانیم.

امام خمینی جانشین برحق مهدی(عج) است

وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنينَ
و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.

با نام خداوندی که در این جهان به همه رحم می‌کند و در آن دنیا فقط به مؤمنین رحم می‌کند. با درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب، سلام به تمامی سنگرداران انقلاب و مردم شهید پرور نجف‌آباد و با سلام به پدر و مادرم وصیت خود راشروع می‌کنم.

بارالها! تو خود می‌دانی و من هم اصرار می‌کنم، گناه‌کارم و این بدن ضعیف من نمی‌تواند این عذاب تو را تحمل کند. از تو می‌خواهم معصیت‌هایی را که کرده‌ام ببخشی و بیامرزی.

وصیت من به همه این است که امام را یک لحظه تنها نگذارید و به دستورات و پیام‌های او گوش فرا دهید که او جانشین برحق مهدی(عج) است. از شما می‌خواهم که دعا برای ررزمندگان و امام یادتان نرود.

ای جوانان عزیز! از شما می‌خواهم که جبهه را خالی نگذارید. ای محصلان عزیز! مدارس عزیزتر از جبهه‌ها هستند، مواظب باشید منافقین در شما رخنه نکنند و همیشه با برادران سپاه و ارتشی همکاری کنید. شما باید نهادها را پرکنید و مواظب باشید دشمنانِ دورتان در نهادها رخنه نکنند. جلسه‌های ایدوئولوژی، سیاسی، نظامی و عقیدتی را همیشه بروید.

ای خواهران و ای برادران! از شما می‌خواهم که درس‌های عربی را بیشتر مطالعه کنید. برادران بروند طلبه شوند، شما که باسواد هستید باید بروید و درس‌های طلبگی را گوش دهید، مردم فقیر و دور افتاده از شهرها را بیدار کنید. به خدا قسم مردمی هستند در روستاهای دور که نمی‌توانند نماز بخوانند و بر ما واجب می‌شود که آنها را آگاه کنیم.

ای خواهران! شما باید در کلاس‌های مخصوص خودتان مانند نهضت فاطمیه شرکت کنید و به مردم کمک کنید تا آگاه شوند. از شما می‌خواهم که ارگان‌ها را تنها نگذارید و مسجدها را هم خالی نکنید چون به قول امام عزیزمان مسجدها از صدر اسلام تا کنون بوده است و مسجد سنگر ماست.

وصیت من به پدر و مادرم این است که اگر خدا قبول کرد و ما شهید شدیم اصلا گریه نکنند. از دوستانم می‌خواهم که اگر آزاری از من دیدند مرا حلال کنند و مرا از ته قلب ببخشند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد