به گزارش ایلام فردا،میری مدیر کل بازرسی و شکایات استانداری ایلام با بیان این مطلب گفت:خدمت رسانی جوهره اصلی نظام جمهوری اسلامی است و ارتباط با مردم باید تنگاتنگ باشد، نظام ما مردمی است بنابراین تلاش برای رفع مشکلات مردم به پیشرفت کشور و استان کمک می کند.
میری به بازدیدهای سرزده استاندار اشاره کرد و گفت: البته مدیر ارشد استان به فعالیت نظارتی واحد بازرسی اکتفا نکرده وطی برنامه ریزی هایی به صورت سرزده با خانواده های مستضعف و بی بضاعت دیدار و به مشکلات آنها رسیدگی می کند.
مدیر کل بازرسی و شکایات استانداری ایلام اضافه کرد:در سامانه سامد و از سال 89 تاکنون ،373744 درخواست،شکایت 1050مورد، گزارش 72مورد، طرح و ایده 41مورد ،ابرازاحساسات به رییس جمهور در سفرهای استانی274مورد و انتقاد 100مورد ثبت شده است.
وی با تاکید بر اینکه ارتباط با مردم منجر به افزایش امید و اعتماد میان مردم و نظام می شود گفت: رییس جمهور با پی ریزی و انجام سفرهای استانی به این مهم جامه عمل پوشاند و این شیوه نوع دوستی در راستای تکریم و برآورده کردن خواست های مردم باید مورد توجه قرار گیرد.
لازم به ذکر است که سامد سامانه اي است كه از طريق شماره تلفن 111، درخواست ها و شكايات ،پيشنهادات اعلام مي گردد؛اين اطلاعات توسط اپراتور ها در سيستم درج و به ادارات مربوطه توسط سامانه مذكور ارسال مي شود .
نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد