ایلام بیدار10:22 - 1403/11/23
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب (آبفا) ایلام مطرح کرد:

ثبت درخواست مشتریان با شماره ۱۲۲

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب (آبفا) ایلام از ارائه خدمات غیرحضوری مرکز crm (سامانه ۱۲۲) به همه شهروندان در سراسر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، محمد محمدی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، گفت: مشترکان در هر جای استان می‌توانند در تماس با شماره ۱۲۲ مرکز ارتباط با مشتریان شرکت، درخواست‌های خود را در این سامانه ثبت و پیگیری کنند.

 

 وی اضافه کرد: پیش‌تر ارائه این خدمات تنها برای شهر ایلام صورت می‌گرفت که با ارتقای خطوط مخابراتی و نرم‌افزاری، این امکان برای سایر شهرستان‌های استان نیز فراهم شده است.

 

 مدیرعامل شرکت آبفا ایلام تأکید کرد: در راستای افزایش کیفیت خدمات و مشتری‌مداری، این شرکت برنامه‌هایی برای ارتقا و توسعه مرکز ارتباط با مشتریان (CRM) دارد که شامل توسعه نرم‌افزاری، استانداردسازی و آموزش کارکنان به‌منظور پاسخگویی به همه نیازهای خدماتی و فوریتی از جمله اعلام حوادث و اتفاق‌ها، درخواست‌های مشترکان، شکایت‌ها، انتقادها و پیشنهادها است.

 

 محمدی از شهروندان خواست با ارائه گزارش به‌موقع حوادث از طریق سامانه crm و تلفن ۱۲۲ با این شرکت برای ارائه خدمات پایدار همکاری داشته باشند.

 

انتهای خبر/ر