به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، محمد محمدی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، گفت: مشترکان در هر جای استان میتوانند در تماس با شماره ۱۲۲ مرکز ارتباط با مشتریان شرکت، درخواستهای خود را در این سامانه ثبت و پیگیری کنند.
وی اضافه کرد: پیشتر ارائه این خدمات تنها برای شهر ایلام صورت میگرفت که با ارتقای خطوط مخابراتی و نرمافزاری، این امکان برای سایر شهرستانهای استان نیز فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت آبفا ایلام تأکید کرد: در راستای افزایش کیفیت خدمات و مشتریمداری، این شرکت برنامههایی برای ارتقا و توسعه مرکز ارتباط با مشتریان (CRM) دارد که شامل توسعه نرمافزاری، استانداردسازی و آموزش کارکنان بهمنظور پاسخگویی به همه نیازهای خدماتی و فوریتی از جمله اعلام حوادث و اتفاقها، درخواستهای مشترکان، شکایتها، انتقادها و پیشنهادها است.
محمدی از شهروندان خواست با ارائه گزارش بهموقع حوادث از طریق سامانه crm و تلفن ۱۲۲ با این شرکت برای ارائه خدمات پایدار همکاری داشته باشند.
انتهای خبر/ر