ایلام بیدار11:48 - 1403/08/02
معاون استاندار ایلام:

شخصیت دانش‌آموز در آینده کشور ملموس است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به نقش اولیاومربیان در تربیت نسل جوان، گفت:  چنانچه شخصیت دانش‌آموزان در مدارس به‌خوبی شکل گیرد اثر آن در جامعه و آینده کشور ملموس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، محمد سبحان حسنی صبح امروز در مراسم تجلیل از ۲۷ انجمن اولیاومربیان برتر کشور در ایلام گفت: شکل‌گیری صحیح شخصیت دانش‌آموزان در مدارس تأثیر مستقیم بر جامعه و آینده کشور خواهد داشت.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام تصریح کرد: باتوجه‌به زندگی در یک جامعه اسلامی و دینی، لازم است که توجه به معنویت در کنار سایر جنبه‌های آموزشی به طور خاص موردتوجه و اهتمام مسئولان تعلیم‌وتربیت قرار گیرد.

وی همچنین بیان کرد: دستگاه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغاتی در کشور فعال هستند، اما حوزه تعلیم‌وتربیت به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین نهادها می‌بایست بادقت و حساسیت بیشتری به وظایف خود بپردازد.

 حسنی در ادامه به مقاومت ملت‌های مظلوم، از جمله لبنان و فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز از مردمی درس می‌گیریم که باوجود ظلم و ستم، به ایستادگی و پایداری ادامه می‌دهند و از حقوق خود دفاع می‌کنند.

 

انتهای خبر/م