ایلام بیدار09:56 - 1403/08/02
مدیرکل استاندارد ایلام خبر داد:

یک هزار بازرسی عملکرد نازل‌های سوخت در ایلام

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: یک هزار فقره بازرسی و بررسی عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی یک سال گذشته در ایلام انجام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، یادگار محمدی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: طی یک سال گذشته، ۶۱ مورد صدور و تمدید و ۱۰ فقره ابطال پروانه علامت استاندارد در سطح ایلام انجام شده است.

مدیرکل استاندارد ایلام افزود: همچنین در جریان ۱۸۸ فقره بازرسی توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار از مهرماه سال گذشته تا نیمه نخست سال جاری، ۱۶۴ فقره گواهی تأییدیه برای آسانسورهای استان صادر شده است.

وی یادآور شد: همچنین در این مدت (مهرماه سال گذشته تا نیمه نخست سال جاری) بیش از هزار فقره بازرسی و بررسی عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی یک سال گذشته در ایلام انجام شده است.

 محمدی با اشاره به اینکه هدف از نمونه‌برداری و آزمون کالاهای تولیدی انطباق آن‌ها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی است، تأکید کرد: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

 مدیرکل استاندارد ایلام خاطرنشان کرد: در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.



انتهای خبر/م