ایلام بیدار09:47 - 1403/07/28
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام:

۷۰۰ برنامه فرهنگی برای ایثارگران ایلام برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: در سال جاری بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی، قرآنی، اردویی، یادواره شهدا برای جامعه هدف و ترویج فرهنگی ایثار و شهادت برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، محمد رحیمی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، با اشاره به اجرای ۹ برنامه اردوی فرهنگی توسط بنیاد شهید ایلام از ابتدای امسال تا کنون، اظهار کرد: این برنامه‌های اردویی شامل برون‌استانی و درون‌استانی برگزار شده و پنج برنامه اردویی نیز طی هفته‌های آینده برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام یادآور شد: بیش از ۲۴۵ نفر از اردوهای برون‌استانی و ۴۳۰ نفر از اردوهای درون‌استانی بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: در سال جاری ۲۸ مراسم سه‌شنبه‌های شهدایی در ایلام با موضوعات مختلف به همت اداره کل بنیاد شهید ایلام در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه برگزار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با اشاره به برگزاری ۲۸ برنامه پنجشنبه‌های شهدایی در مزار شهدای گمنام شهر ایلام، گفت: برگزاری اردوهای آزادگان و جانبازان، اردوهای دانش‌آموزان ایثار و شاهد، اردوهای راهیان پیشرفت، راهیان نور نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی این اداره کل بوده است.

رحیمی اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی، قرآنی، اردویی، یادواره و... در سطح اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام برگزار شده است.

انتهای خبر/م