ایلام بیدار12:08 - 1403/07/27
با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت؛

آغاز عملیات ساخت مسکن روستایی در ایوان

عملیات اجرایی طرح ساخت و عرضه مسکن ۳۶ واحد روستایی (روستای دوبیران) شهرستان ایوان در آیینی با حضور نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حبیب‌الله محبی ظهر امروز در آیین عملیات اجرایی طرح ساخت و عرضه مسکن ۳۶ واحد روستایی (روستای دوبیران) شهرستان ایوان اظهار کرد: این پروژه ۳۶ واحدی با حجم ۹ هزار مترمکعب عملیات خاکی، سه هزار و ۴۲۰ مترمربع زیربنا با اعتباری معادل ۴۵۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

وی افزود: منبع تأمین اعتبار این پروژه از محل پرداخت تسهیلات، آورده متقاضیان و کمک‌های نهادهای حمایتی خواهد بود.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام مساحت کل پروژه احداث مسکن روستای دوبیران ایوان را هفت هزار و ۷۲۵ مترمربع بیان کرد و گفت: این پروژه با تأمین اعتبار به موقع، در بازه زمانی ۱۸ ماه احداث خواهد شد.

این مسئول یا بیان اینکه علاوه بر این تعداد ۴۶۰ واحد به صورت تک‌واحدی طی سه سال گذشته در سطح روستاهای ایوان احداث و تکمیل شده است، افزود: از این میزان ۶۰ واحد در نیمه نخست سال جاری تکمیل شده است.

 محبی ادامه داد: در سطح شهر ایوان نیز پروژه ۳۲ واحدی طرح ملی نهضت مسکن در مراحل پایانی کار قرار دارد و تعداد ۲۴ واحد در زمین امور عشایری و ۲۴ واحد دیگر نیز به صورت بنیاد ساخت در دست اقدام است.

 وی اضافه کرد: تعداد ۶۰ واحد مسکن محرومان نیز در سطح شهرستان ایوان نیز در آینده نزدیک کلنگ‌زنی خواهد شد.

 

انتهای خبر/ر