ایلام بیدار00:18 - 1403/07/28
رئیس دادگستری شهرستان دهلران مطرح کرد:

حمایت از تولید در دستور کار قوه قضائیه

رئیس دادگستری شهرستان دهلران گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه، ما با تمام قوا از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم و به دنبال رفع موانع موجود در این حوزه هستیم.

بهنام تیرافکن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» ضمن اشاره به اقدامات دستگاه قضا در حمایت از تولید گفت: ما در قوه قضائیه به دنبال ایجاد فضایی مناسب برای تولید و تولیدکنندگان هستیم و این امر را به عنوان یکی از وظایف اصلی خود می‌دانیم.

وی افزود: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه، ما با تمام قوا از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم و به دنبال رفع موانع موجود در این حوزه هستیم.

رئیس دادگستری شهرستان دهلران به ابتکاراتی اشاره کرد که در جهت بهبود وضعیت تولید در حال اجرا است و اظهار داشت: استفاده از زندانیان مالی دارای رأی باز در برخی کارگاه‌ها، نمونه‌ای از اقداماتی است که به تأمین نیازهای خانواده‌های آنان کمک می‌کند و می‌تواند به افزایش تولید نیز منجر شود. این کار نه تنها به بهبود وضعیت این افراد کمک می‌کند، بلکه به تقویت بنگاه‌های اقتصادی نیز منجر خواهد شد.

تیرافکن تأکید کرد: ما به طور جدی اجازه نخواهیم داد که موانع یا مشکلاتی برای واحدهای تولیدی ایجاد شود. هدف ما این است که تولید در شهرستان دهلران هرگز متوقف نشود.

این مسئول درباره اهمیت اشتغال و تولید خاطرنشان کرد: افزایش تولید و اشتغال باید اولویت اصلی تمامی واحدهای تولیدی باشد. با همکاری و حمایت همه ارگان‌ها، امیدواریم که به نتایج مطلوبی در این زمینه دست یابیم.

در پایان، تیرافکن تصریح کرد: ما به عنوان دستگاه قضا متعهد به حمایت از تولیدکنندگان هستیم و در تلاشیم تا با رفع موانع، فضایی امن و پایدار برای فعالیت‌های اقتصادی فراهم کنیم.

 

انتهای خبر/ر