ایلام بیدار10:12 - 1403/07/25
فرماندار سیروان:

مدارس سیروان بازسازی شدند

فرماندار سیروان گفت: ۲۴ مدرسه روستایی سیروان با مشارکت کارخانه سیمان ایلام در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی تعمیر و تجهیز شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، محمدباقر شریفی صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت سیمان تهران، اظهار کرد: شرکت سیمان تهران در طی سال‌های گذشته نگاه بسیار خوبی در راستای کمک به مناطق مختلف سیروان داشته است.

فرماندار سیروان با قدردانی از گرشاسبی مدیرعامل شرکت سیمان تهران در راستای تأمین بخشی از سیمان موردنیاز مسجد ایلامی‌های مقیم مرکز، تصریح کرد: اعتبارات سیروان جوابگوی رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان نبوده و لازم است که شرکت‌ها و صنایع فعال در زمینه تحقق مسئولیت‌های اجتماعی برای ارتقای زیرساخت‌ها، توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

 فرماندار سیروان ابراز کرد: با رایزنی‌های انجام شده، مقرر شد که شرکت سیمان ایلام در خصوص تأمین سیمان به شهرداری لومار و دهیاری‌های سطح سیروان کمک کند، افزود: شرکت سیمان ایلام سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال در راستای مسئولیت‌های اجتماعی برای تعمیر و تجهیز مدارس این شهرستان به آموزش‌وپرورش کمک کرده است.

 شریفی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۴ مدرسه روستایی سیروان تعمیر و تجهیز شدند، گفت: احداث، تعمیر و بازسازی مراکز بهداشتی و درمانی و خانه‌های بهداشت سطح شهرستان، پایگاه اورژانس ۱۱۵ کارزان و مرکز درمانی شهر لومار از جمله پروژه‌هایی است که در سیروان نیاز به تزریق اعتبار دارند.


انتهای خبر/م