ایلام بیدار09:42 - 1403/07/24
مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

مرکز کاشت مو در ایلام پلمب شد

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مرکز غیرمجاز کاشت مو و مداخله‌گر سلامت در حوزه پوست و مو در شهر ایلام پلمب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  مهدی شعبانی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: بر اساس بازدید مشترک مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام و همکاری مدیریت اماکن عمومی و پلیس امنیت، پس از پایش هفت‌ساعته و حضور مستمر کارشناسان حوزه درمانی، امنیتی و قضایی، این مرکز غیرمجاز کاشت مو با اخذ دستور مقام قضایی پلمب شد.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه افراد خاطی برای ادامه سیر قانونی به پلیس اماکن عمومی تحویل و به دادسرا معرفی شدند، تصریح کرد: برای حفظ و حراست از سلامت عموم مردم و حوزه تخصصی امور پزشکی و درمانی، بازرسی‌های لازم برای مقابله با دایر کردن مراکز غیرمجاز و حضور افراد فاقد صلاحیت در مراکز درمانی با جدیت دنبال می‌شود.

 وی تأکید کرد: ارائه خدمات کاشت مو تنها در درمانگاه‌های تخصصی پوست و مو دارای پروانه بهره‌برداری و مسئول فنی معتبر و با حضور تمام‌وقت متخصص پوست و مو، مراکز جراحی محدود با حضور مسئول فنی متخصص پوست و مو، بیمارستان‌های دارای اتاق عمل با حضور مسئول فنی متخصص پوست و مو، مجاز است.

 شعبانی تأکید کرد: همچنین بدین‌وسیله به آن دسته از افراد سودجو که قصد دخالت در امور درمانی، خدمات پزشکی و کاشت‌مو و زیبایی را به‌صورت غیرمجاز دارند نسبت به برخورد قانونی با اشد مجازات، هشدار داده می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز می‌توانند شکایات و اطلاعات خود پیرامون مراکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امور درمان و دیگر جرائم را از طریق سامانه ۱۹۰ با ما در میان بگذارند.

 

انتهای خبر/م