ایلام بیدار13:46 - 1403/07/17
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام مطرح کرد:

جالی فرهنگ اسلامی در طراحی لباس خالی است

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، با بیان اینکه ما دارای یک کشور مسلمان، با فرهنگ و کهن هستیم، گفت: طراحی لباس مردم ما نیز باید بر اساس فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار سید صادق حسینی در آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی فرهنگی هنری و دانش بنیان سازمان بسیج جامعه زنان با عنوان فردخت، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره گفت: ما مسلمان و ایرانی هستیم و باید لباس ها بر اساس فرهنگ ایرانی و اسلامی طراحی شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: هدف دشمنان با واردات لباس تحمیل کردن فرهنگ و پوشش غربی به جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که آمریکایی‌های غیرآمریکایی تربیت کنند، گفت: آن‌ها می‌خواهند فرهنگ، زندگی و شیوه آمریکایی را به جوانان ما تحمیل کنند.

حسینی با بیان اینکه ما ایرانی‌ها دارای کشور با فرهنگ و کهنی هستیم، افزود: لباس و پوشش زنان اسلامی بلند بود و باید طراحی لباس بر اساس آن فرهنگ صحیح باشد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با اشاره به وعده صادق ۲ گفت: رژیم غاصب با شهید کردن چند فرمانده ما به پیروزی نخواهند رسید، زیرا نظام ما قوی‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه چند نفر از افراد برجسته و رهبران جهاد در حماس به شهادت رسیدند، افزود: با توکل بر خداوند و قدرت اسلامی نیروها و رهبران دیگر به عرصه مبارزه آمده‌اند.

حسینی با تاکید بر اینکه حزب‌الله از یک واحد‌های کوچک به این سطح رسیده است که با یکی از قوی‌ترین قدرت‌های جهان می‌جنگد، گفت: قطعا در این آوردگاه جبهه اسلام پیروز خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق یک و دو نشان از قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی و شکست دشمن است، گفت: هر وقت گلوله کوچکی به سرزمین‌های اشغالی شلیک می‌شود، تمام مسئولان این رژیم کودک‌کش مانند موش در لانه‌های خود مخفی می‌شوند.

حسینی با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب به عنوان خطیب در نماز جمعه هفته گذشته، افزود: این حضور شجاعانه نشان از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به درگیری مسئولان صهیونیستی، تصریح کرد: جنگ قدرت درون سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد.

فرمانده سپاه ایلام با تاکید بر اینکه انتقام خون به ناحق ریخته مردم مظلوم لبنان و غزه گرفته خواهد شد، گفت: همه مردم و گروهای مختلف جهان و سازمان ملل به حقانیت ملت فلسطین رأی می‌دهند.

 

انتهای خبر/ر