ایلام بیدار09:22 - 1403/07/16
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام:

۳۴ هزار ۷۵۶ تخلف سرعت در ایلام ثبت شد

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: ۳۴ هزار و ۷۵۶ تخلف سرعت غیرمجاز طی شهریورماه سال جاری در جاده‌های ایلام ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،سید زاهدین چشمه خاورصبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام، اظهار کرد: طی شهریورماه سال جاری تعداد پلاک‌های یکتای ثبت شده توسط سامانه‌های ثبت تخلف در سطح محورهای مواصلاتی استان ۳۲۲ هزار و ۶۸۶ مورد بوده است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه از این تعداد ۲۸۷ هزار و ۴۷۰ پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی بوده است، تصریح کرد: بیشترین تخلف سرعت شناسایی شده در محور ایلام - مهران ثبت شده است.

 به گفته چشمه خاور، از این تعداد تخلف سرعت، ۹۰ درصد مربوط به وسایل نقلیه شخصی و ۱۰ درصد مربوط به وسایل نقلیه عمومی مسافری و باری بوده است.

 وی اضافه کرد: همچنین ۹۴ درصد این تخلفات تا ۳۰ کیلومتر، پنج درصد بین ۳۰ تا ۵۰ کیلومتر و یک درصد نیز بیش از ۵۰ کیلومتر بالاتر از سرعت مجاز در مسیرهای مواصلاتی ایلام بوده است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: در شهریورماه امسال نسبت به شهریور سال گذشته ۸۷ درصد سهم تردد وسایل نقلیه غیربومی در ایلام کاهش داشته است.

 

انتهای خبر/م