ایلام بیدار00:19 - 1403/07/16
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد:

رفع تصرف از اراضی ملی و دولتی چرداول

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف ۲ هزار و ۷۶۹ مترمربع از اراضی ملی و دولتی شهرستان چرداول خبر داد.

فرشاد دوستی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» از رفع تصرف ۲ هزار و ۷۶۹ مترمربع از اراضی ملی و دولتی شهرستان چرداول خبر داد. این اقدام به ارزش بیش از ۹ میلیارد و ۶۰۱ میلیون تومان انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در ادامه گفت: این عملیات در بخش آسمان آباد شهرستان چرداول به همت یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی انجام شد. ما به همراه دادستان شهرستان و با همکاری شهرداری آسمان آباد موفق شدیم این اراضی را از تصرف خارج کنیم.

وی افزود: این اقدام نشان‌دهنده عزم و اراده ما در حفظ و صیانت از اراضی ملی است. ما به طور جدی با هرگونه تصرف غیرقانونی اراضی ملی و دولتی مقابله خواهیم کرد و از حقوق عمومی دفاع می‌کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام همچنین به اهمیت آگاهی‌بخشی درباره حقوق اراضی ملی اشاره کرد و گفت: توجه به قوانین مربوط به اراضی ملی و دولتی، به‌ویژه در این مناطق، از اهمیت بالایی برخوردار است. ما امیدواریم با همکاری مردم و نهادهای مختلف، بتوانیم از این اراضی به بهترین نحو حفاظت کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این اقدامات موجب افزایش اعتماد عمومی به نهادهای متولی و حفاظت از منابع ملی شود و تأکید کرد: ما مصمم هستیم که همواره در این راستا فعالیت کنیم و با جدیت با متخلفان برخورد کنیم.

 

انتهای خبر/ر