ایلام بیدار00:17 - 1403/07/14
نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی:

زیرساخت‌ها و عدالت اجتماعی اولویت ماست

نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه به زیرساخت‌ شهرها و روستاها و همچنین عدالت اجتماعی اولویت ماست

اسدالله چراغی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» بر لزوم توجه ویژه به زیرساخت‌های این منطقه تأکید کرد و گفت: زیرساخت‌های ما به شدت نیازمند توجه و رسیدگی هستند. روستاها با بحران‌های متعددی مواجه‌اند و ما باید دست به دست هم بدهیم تا این مشکلات را رفع کنیم.

وی همچنین به اهمیت عدالت اجتماعی در پرداخت‌ها اشاره کرد و افزود: ما باید عدالت اجتماعی را در اولویت قرار دهیم تا معیشت مردم بهبود یابد. توجه جدی به روستاها نیز یکی دیگر از اولویت‌های ماست، زیرا این مناطق به منابع و امکانات بیشتری نیاز دارند.

 نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از مدیران خواست تا برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند و گفت: بدون برنامه‌ریزی صحیح، نمی‌توانیم اقدامات مؤثری انجام دهیم. مدیران باید با برنامه‌ریزی دقیق، راهکارهای لازم را برای بهبود وضعیت موجود ارائه دهند.

 چراغی با تأکید بر همدلی و همکاری گفت: بیایید همه تلاش کنیم تا مشکلات مردم حل شود. فقط با همدلی و همکاری می‌توانیم گره‌های زندگی مردم را باز کنیم و شرایط بهتری را برای آن‌ها فراهم کنیم.

وی همچنین درباره وضعیت کسب‌وکار، درمان و سلامت ابراز نگرانی کرد و قول داد: به صورت شبانه‌روزی پیگیر مسائل مردم خواهیم بود و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار خواهیم گرفت.

 

انتهای خبر/ر