ایلام بیدار10:51 - 1403/07/11
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام

جابه‌جایی یک میلیون و ۳۰۶ هزار مسافر در ایلام

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: در نیمه نخست امسال یک میلیون و ۳۰۶ هزار و ۲۵۸ مسافر از طریق ناوگان حمل‌ونقل ایلام جابه‌جا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  سیدزاهدین چشمه خاور صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام با اشاره به آمار سفر و مسافر به‌وسیله ناوگان حمل‌ونقل عمومی از مبدأ ایلام به سایر نقاط کشور در بازه زمانی یاد شده (نیمه اول سال جاری)، اظهار کرد: این میزان مسافر با انجام ۹۲ هزار و ۱۱۱ سفر جابه‌جا شده‌اند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام افزود: در این بازه زمانی (نیمه نخست سال) بیش از ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد خودرویی در محورهای مواصلاتی استان ایلام به ثبت رسیده است.

وی یادآور شد: این میزان تردد وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

 چشمه خاور بیان کرد: از این آمار ۳۲ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۹۰۵ وانت‌بار و سواری و بیش از چهار میلیون و ۵۸۲ هزار وسایل نقلیه سنگین تردد داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

 وی ادامه داد: ۷۴ دستگاه دوربین ثبت تردد، ۳۶ دستگاه ثبت تخلف و ۴۸ دوربین نظارتی تصویری مرکز مدیریت راه‌ها در محورهای مواصلاتی استان ایلام فعال هستند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی پرترددترین محورها، محور ایلام چوار با بیش از دو میلیون تردد و محور ایلام صالح‌آباد با یک میلیون و ۴۶۸ تردد بوده است.

 

انتهای خبر/م