ایلام بیدار00:18 - 1403/07/09
استاندار ایلام مطرح کرد:

شهادت نصرالله محرک جدیدی برای جبهه مقاومت

استاندار ایلام گفت: هرچند سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان ضایعه‌ای بزرگ است، اما می‌تواند به عنوان عاملی برای تزریق حیات و خونی تازه به پیکره جبهه مقاومت عمل کند.

حسن بهرام‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» به شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان اشاره کرد و گفت: سیدحسن نصرالله اسطوره مقاومت است که رهبری او در چندین دهه اخیر نقش بسزایی در شکل‌گیری و تحکیم جبهه مقاومت داشته است.

بهرام‌نیا با ابراز تأسف از این واقعه، خاطرنشان کرد: که شهادت نصرالله نه‌تنها یک ضایعه برای حزب‌الله، بلکه برای تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است.

 استاندار ایلام گفت: سیدحسن نصرالله با رهبری هوشمندانه و شجاعت‌های خود، همواره در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد و به نماد امید برای ملت‌های تحت ستم تبدیل شد.

وی افزود: هرچند این شهادت ضایعه‌ای بزرگ است، اما می‌تواند به عنوان عاملی برای تزریق حیات و خونی تازه به پیکره جبهه مقاومت عمل کند.

بهرام‌نیا تأکید کرد: شهادت چنین فرماندهانی به ما یادآوری می‌کند که مبارزه برای آزادی و عدالت ادامه دارد و ما باید این مسیر را با قدرت ادامه دهیم.

استاندار ایلام همچنین بر لزوم آمادگی همگان برای پیروی از رهبری مقام معظم رهبری تأکید کرد و گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که ایشان اشاره می‌کنند. انسجام و یکپارچگی در میان ما ضروری است تا بتوانیم در برابر چالش‌ها ایستادگی کنیم.

وی امیدواری خود را نسبت به آینده ابراز کرد و گفت: ان‌شاالله با نابودی رژیم منحوس و باند نسل‌کش رژیم صهیونیستی، مردم نجات پیدا خواهند کرد؛ ما باید به این هدف بزرگ ایمان داشته باشیم و برای تحقق آن تلاش کنیم.

در بخش دیگری از این گفتگو، استاندار ایلام به وضعیت اقتصادی استان ایلام پرداخت و از تصویب ۳۱ طرح خُرد و اشتغالزا خبر داد. او تأکید کرد که توجه به مسائل اقتصادی و اجتماعی در کنار اهداف سیاسی از اهمیت بالایی برخوردار است و این دو باید به‌طور هم‌زمان پیش بروند.

بهرام‌نیا با اشاره به چالش‌های اقتصادی موجود، خاطرنشان کرد: توسعه و اشتغالزایی باید در اولویت قرار گیرد تا امید به آینده در بین مردم تقویت شود؛ ما در تلاشیم تا با اجرای طرح‌های اشتغالزا، زمینه‌های لازم برای بهبود معیشت مردم را فراهم کنیم و به نوعی به تقویت پایه‌های اقتصادی استان بپردازیم.

استاندار ایلام در پایان با ابراز امیدواری برای آینده‌ای روشن، از همت و تلاش مردم برای ایجاد تغییرات مثبت در جامعه سخن گفت و افزود: ما همگی باید در کنار یکدیگر باشیم و با همدلی و همکاری، آینده‌ای بهتر را برای استان و کشور رقم بزنیم.

 

انتهای خبر/ر