ایلام بیدار11:28 - 1403/07/07
 در آئینی با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت؛

توزیع ۸ هزار بسته نوشت‌افزار در ایلام

در آئینی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی تعداد هشت هزار بسته نوشت‌افزار به‌صورت هم‌زمان در ایلام بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، ناصر مرادی‌پویانی صبح امروز در آیین توزیع بسته نوشت‌افزار که در آبدانان برگزار شد، گفت: ارزش این تعداد بسته تحصیلی بیش از ۵۰ میلیارد ریال بوده که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین تهیه شده است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام افزود: با تمهیدات اندیشیده شده، همه دانش‌آموزان نیازمند مورد حمایت کمیته امدادامام خمینی (ره) ایلام امسال بسته تحصیلی رایگان دریافت می‌کنند.

مرادی پویانی با اشاره به خدمات کمیته امداد در عرصه‌های گوناگون یادآور شد: توانمندسازی مددجویان در سه محور اشتغال، مسکن و عرصه‌های فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است.

 وی تصریح کرد: امروز در آبدانان نیز یک هزار بسته تحصیلی به ارزش ۶ میلیارد ریال توزیع می‌شود که دانش‌آموزان مددجوی آبدانانی را پوشش خواهد داد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام با عنوان اینکه جشن عاطفه‌های امسال با شعار آینده‌ساز باشیم در حال برگزاری است، تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های جشن عاطفه‌ها نواختن زنگ عاطفه‌ها در حدود ۹۰۰ مدرسه بوده که دهم مهرماه برگزار می‌شود.

انتهای خبر/م