ایلام بیدار10:48 - 1403/07/07
استاندار ایلام:

ایلام پیشرو در اجرای مصوبات سفر دولت است

 استاندار ایلام گفت: با درصد بسیار بالای تحقق مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام، استان ایلام از استان‌های پیشرو در بحث اجرای مصوبات سفر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حسن بهرام‌نیا صبح امروز در آیین افتتاح پروژه فاز دو مجتمع خوابگاه الغدیر شهر ایلام با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: این هفته را به عرصه داران شهادت و ایثار و شهادت تبریک عرض می‌کنم. از همه کسانی که این هفته را با اجرای برنامه مختلف گرامی داشتند قدردانی می‌کنیم.

استاندار ایلام با اشاره به حملات هوایی رژیم جعلی اسرائیل و هدف قراردادن چندین ساختمان در حومه جنوبی بیروت، افزود: همه از این ضایعه دردناک و به‌دوراز انسانیت متأثر شدیم.

وی  با قدردانی از تلاش همه مدیران استان برای توسعه در حوزه‌های مختلف، بیان کرد: با اجرایی‌شدن ۹۸ درصد پروژه‌ها و ۹۷ درصد مصوبات سفر طی سه سال ایلام متحول شده است؛ این تحول نتیجه زحمات همه مدیران ایلام و نمایندگان سابق ایلام در مجلس شورای اسلامی است.

 بهرام‌نیا بیان کرد: با درصد بسیار بالای تحقق مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام، این استان از استان‌های پیشرو در بحث اجرای مصوبات سفر است.

 وی به دستاوردهای نظام در طول بیش از چهار دهه پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب عمده پزشکانی در کشور فعالیت داشتند از کشورهای هندوستان، پاکستانی و اندونزی بودند در حالی پس از چهار دهه پزشکان این کشور از نظر تخصص و حاذق بودن در جهان زبانزد و شهره است که این افتخارات به برکت جمهوری اسلامی ایران است.

 استاندار ایلام اضافه کرد: ایلام در مقایسه با چهار سال گذشته متحول شد که در این راستا از همه کسانی که در این مسیر تلاش کردند قدردانی داریم.

 نماینده عالی دولت در ایلام خاطرنشان کرد: همه مدیران با تمام توان تلاش کردند؛ بنابراین خدمات دولت در ایلام منحصر به هیچ مدیری خاصی نیست.

 

انتهای خبر/م