ایلام بیدار11:48 - 1403/07/04
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

تبیین خدمات ایثارگران ضروری است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: همبستگی ملی و ایمان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که تا به امروز حفظ شده و به نسل فعلی منتقل می‌شود، ضروری است. لازم است که آن رشادت‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌ها به نسل جوان انتقال یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام، صبح امروز (۴ مهرماه) در پنجمین آئین ملی تکریم و تحلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور مسئولان استانی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن اجتماعات فنی و حرفه‌ای استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: این آئین به عنوان یک جلسه سمبولیک برای تجلیل از ایثارگران است و به معنای آن نیست که شما عزیزان تمامی خدمات خود را پاداش دریافت کرده‌اید. خدمات خالصانه شما مورد توجه خداوند متعال قرار دارد و او آن را جبران خواهد کرد.

حسینی افزود: تلاش و مجاهدت شما رزمندگان باعث پیروزی در میدان نبرد هشت سال دفاع مقدس شد.

وی ادامه داد: عناصر پیروزی در یک جنگ شامل نیروی انسانی و تجهیزات به‌روز است. ما در دوران دفاع مقدس از تجهیزات کافی برخوردار نبودیم، اما فکر و بلوغ انسان‌های فداکار و ایثارگر شما رزمندگان، خلأهای موجود را پر می‌کرد. به‌طوری که اعتقاد و ایمان بر تسلیحات پیروز شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با اشاره به دو عنصر اصلی پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس، گفت: یکی عنصر رهبری با اقتدار و آگاهی به مسائل و دیگری نیروی انسانی معنوی است. این دو عامل سبب پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس شد و خوشبختانه امروز نیز از این دو عنصر برخوردار هستیم.

حسینی بیان کرد: همبستگی ملی و ایمان شما رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که تا به امروز حفظ شده و به نسل فعلی منتقل می‌شود، ضروری است. لازم است که آن رشادت‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌ها به نسل جوان انتقال یابد.

وی همچنین به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: تخصص این رژیم وحشی‌گری و نسل‌کشی زنان و بچه‌های بی‌گناه است. ما در جنگ هشت‌ساله ملت ایران نیز این جنایات را تجربه کردیم و اکنون زنان و بچه‌های بی‌دفاع فلسطین نیز آن را تجربه می‌کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی پیشرفته‌ترین سلاح‌های کشتار جمعی را در اختیار این رژیم کودک‌کش قرار می‌دهند، اما به اذن خداوند متعال جبهه اسلام پیروز خواهد شد؛ زیرا وعده خداوند یاریگری از مظلومان است.

وی افزود: غزه زمانی زندانی بزرگ بود، اما اکنون به همه چیز دست یافته‌اند؛ زیرا خود آنها نیز اراده کردند. ان‌شاءالله حزب‌الله نیز پیروز خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با اشاره به پیشرفت‌های ملت ایران گفت: امروز ملت ایران به لطف خداوند متعال، در زمانی که کمترین تجهیزات را داشت، با قدرت الهی و اعتقاد به داشته‌ها و خودباوری، به قدرت برتر منطقه تبدیل شده است.

 

انتهای خبر/ر