ایلام بیدار08:18 - 1403/07/03
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام:

۸ هزار نفر نوشت‌افزار رایگان دریافت می‌کنند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: ۸ هزار نفر از دانش‌آموزان ایلامی نوشت‌افزار رایگان دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام، ناصری مرادی در خصوص تأمین نوشت‌افزار دانش‌آموزان ایلامی اظهار داشت: بیش از ۸ هزار نفر از دانش‌آموزان نیازمند و مددجو با مشارکت قشر نیکوکار و خیرین استان نوشت‌افزار و پک تحصیلی رایگان دریافت می‌کنند.

 وی بیان کرد: جشن عاطفه‌ها امسال در سه مرحله برگزار که مرحله نخست از اول شهریور با راه‌اندازی ۱۳۰ پایگاه در مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد و مکان‌های عمومی برگزار، مرحله دوم نیز در محل‌های برگزاری نمازجمعه و مرحله سوم نیز در دهم مهر در ۹۰۰ مدرسه استان برگزار می‌شود.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام افزود: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس این است که قشر دانش‌آموز بتوانند در کمک به همنوعان مشارکت داشته و به این کار تشویق شوند.

 مرادی تصریح کرد: امداد علاوه بر مناسبت‌ها، در طول سال نیز همواره آماده دریافت کمک‌های مردم و قشر نیکوکار است.

این مسئول بیان داشت: توزیع کمک‌های جمع‌آوری‌شده جشن عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور آغاز و عمده این کمک‌ها تا اول مهرماه توزیع می‌شوند.

 مدیرکل کمیته امداد استان ایلام همهٔ کمک‌هایی که در مدارس جمع می‌شود جهت توزیع در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

 وی یادآور شد: توانمندسازی خانواده‌های مددجو در سه محور اشتغال، فرهنگی و مسکن صورت می‌گیرد و در زمینهٔ اشتغال آفرینی امسال ۶۰۰ میلیارد تومان جهت اشتغال مددجویان کمیته امداد استان اختصاص یافته است.

 مرادی عنوان کرد: سال گذشته کمیته امداد استان رتبه دوم کشور را در زمینه ایجاد اشتغال به دست آورد.

 

انتهای خبر/ر