ایلام بیدار00:32 - 1403/07/02
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

پیشکسوتان سپاه همچنان نقش‌آفرین هستند

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: پیشکسوتان سپاه همچون گذشته در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش‌آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  سردار سید صادق حسینی، شامگاه امروز در مراسم تجلیل از فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: پیشکسوتان سپاه همچون گذشته در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش‌آفرین هستند. 
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام اظهار کرد: چرا که دفاع همچنان ادامه دارد و مجاهدت‌های رزمندگان و شهیدان امروز توسط گروه‌های مقاومت حزب‌الله و حماس برای مبارزه با کفر جهانی الگوبرداری شده است. گاهی شرایط و سختی‌های دیروز آنها با شدت بیشتری در حال تکرار است.
 وی گفت: بیان حماسه‌ها و ایستادگی نسل دهه شصت در مقابل دشمن باید برای نسل‌های بعدی، خصوصاً دهه نود، تبیین شود.
 حسینی بیان کرد: روایت ما بدون امکانات و تنها در مقابل دشمن تا دندان مسلح که ابرقدرت‌ها از آن پشتیبانی می‌کردند، باروحیه جهادی مقاومت کردیم، از مهم‌ترین کارهایی است که بازنشستگان عزیز باید به آن توجه داشته باشند. 
 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام یادآور شد: دشمن در عرصه نظامی توان رویارویی با ایران را ندارد و تفکر مقاومت فراتر از مرزهای ایران رفته و کاخ‌های مستکبران را به لرزه درآورده است؛ لذا تلاش می‌کند که اندیشه مقاومت را در جامعه کم‌رنگ کند تا بتواند به ایران ضربه بزند.

انتهای خبر/م