ایلام بیدار03:11 - 1403/06/29
استاندار ایلام مطرح کرد:

آخرین وضعیت بیمارستان ملکشاهی

استاندار ایلام گفت: بیمارستان ملکشاهی دارای ۶۴ تخت و اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است و اهمیت ویژه‌ای در تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی این شهرستان دارد.

حسن بهرام‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: بیمارستان ملکشاهی مشکل اعتباری ندارد و منابع لازم برای تکمیل پروژه اختصاص یافته است.

وی در ادامه گفت: برای تکمیل بیمارستان ملکشاهی بنیاد علوی ۴۵ میلیارد تومان به پروژه تخصیص داده که ۳۲ میلیارد تومان آن پرداخت شده و ۱۳ میلیارد تومان دیگر نیز به زودی پرداخت خواهد شد؛ بنابراین در حوزه تأمین مالی پروژه مشکلی وجود ندارد.

استاندار ایلام بیان داشت: با وجود اینکه عملیات داخلی ساختمان بیمارستان تکمیل شده، هنوز محوطه بیمارستان آسفالت نشده است. این مسئله می‌تواند به تأخیر در بهره‌برداری از بیمارستان منجر شود.

 

وی یادآور شد: با تکمیل فضای داخلی، تجهیزات بیمارستان به زودی نصب خواهند شد. این نکته حاکی از این است که مراحل نهایی پروژه در حال انجام است و به زودی آماده بهره‌برداری خواهد بود.

 

بهرام‌نیا انتقادات جدی از پیمانکار و کارفرمای پروژه داشته و بر لزوم انتخاب پیمانکاران با توان مالی کافی تأکید کرده است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: بیمارستان ملکشاهی دارای ۶۴ تخت و اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است و اهمیت ویژه‌ای در تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی شهرستان ملکشاهی دارد.

 

انتهای خبر/ر